"Kampanju ‘Da se bolje razumijemo’ s ciljem promocije ćiriličnog pisma u Hrvatskoj nastavljamo džambo plakatima koji sadrže izborne slogane pojedinih predsedničkih kandidata na ćiriličnom pismu. Kako smo i najavili početkom kampanje, cilj nam je da kampanja odgovara aktuelnom društvenom trenutku, a predsednički izbori su najaktuelniji društveni događaj", objasnio je Boris Milošević, predsednik SNV-a.

"Naša poruka ovim plakatima je zapravo da smo svi ravnopravni građani Hrvatske, kako i Ustav propisuje, bez obzira koje pismo koristili. Očekujemo da će prevladavati pozitivne reakcije. Plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci", zaključio je.

Kampanja SNV-a već je, očekivano, izazvala reakcije. Među prvima se oglasio predsednički kandidat Miroslav Škoro koji je sve iskoristio za napad na Milorada Pupovca i Andreja Plenkovića.

"Milorad Pupovac prepisao je ćirilicom slogane troje predsedničkih kandidata. Navodno, to radi u sklopu kampanje 'Da se bolje razumijemo'. Hrvati i Srbi mnogo bi se bolje razumeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati otkud Plenkovićevom koalicionom partneru novac za ovakvo trošenje", objavio je Škoro na Fejsbuku.

Kurir.rs/24sata.hr Foto: Facebook/Printscreen