Iako je hrvatski turizam doživeo drastičan pad zbog epidemije korona virusa, ipak nije bio onakav kao što se očekivalo, piše Index.hr.

Ministarka turizma Nikolina Brnjac i šef Hrvatske turističke zajednice Kristijan Staničić u petak su predstavili rezultate ove sezone, koji su pokazali da je Hrvatska na oko 54 odsto prošlogodišnjeg prometa.

Ali, iako je situacija bolja od predviđanja, neke privredne grane u turizmu su ipak ostvarile enorman pad, a najveći su zasigurno imale turističke agencije.

Predsednik Hrvatskog udruženja putničkih agencija (UHPA) Tomislav Fain istakao je da su agencije samo do sredine avgusta izgubile 1,1 milijardu kuna (oko 150 miliona evra) prihoda.

"Prema anketi koju smo uradili, zaključno sa 15. avgustom agencije su bile u padu od 81 odsto u odnosu na isto razdoblje lani. Do kraja godine očekujemo da ćemo imati 88 odsto prihoda manje u odnosu na lani, s obzirom na to da su od 15. avgusta značajno počele da se smanjuju rezervacije", rekao je Fain.

Kurir.rs/Tanjug