Signaliziranje dostupnosti i interesovanja privlači pažnju i povećava vašu atraktivnost u očima druge osobe više nego savršene proporcije i filmska lepota, zaključak je istraživanja

Ako je verovati poslednjim istraživanjima naučnika sa Vebster Univerziteta iz St. Louisa zavođenje ne samo da „pali", već je efikasnije i od dobrog fizičkog izgleda.

Signaliziranje dostupnosti i interesovanja privlači pažnju i povećava vašu atraktivnost u očima druge osobe više nego savršene proporcije i filmska lepota, zaključak je istraživanja.

Doktorka Monika Mur radila je ovo istraživanje u kafićima za samce i došla je do zaključka da osobe ne privlače najprivlačniji među njima, već oni koji na najbolji način signaliziraju svoju dostupnost.

Ona tvrdi da upravo sledeći oblici zavođenja najbolje deluju:

Osmesi i kontakt očima univerzalan su alat koji važi za oba pola, ali daleko su efektivniji su dodiri koji mogu da budu prijateljski (guranje, udaranje po ramenu, rukovanje), ozbiljniji ( zagrljaji oko ramena ili struka) i nuklearni (dodirivanje lica) koje su istraživači naveli najefikanijim zavođenjem dodirima.

Ipak, treba imati na umu da će i najobičniji dodir uveliko povećati pažnju osobe, tvrde. Stoga, svoje dodire prilagodite efektu koji želite da postignete.

Nakon što su pridobile pažnju muškarca, žene u skladu sa sterotipima i davnim navikama moraju da počnu da se prave teško dostupnima, kako bi dodatno povećale interes muškarca. Ipak, žene lakše zavode. Mahanje kosom ili smeškanje ono je u čemu su tradicionalno jako dobre. Muškarci tu imaju veći problem. Kako zavoditi, a ne upasti u nevolju. Istraživači tvrde da je za muškarce izuzetno bitna socijalna dominacija. Najuspešniji će biti oni koji se ponašaju kao alfa mužjaci, dominantne osobe u društvu koje pričaju s mnogo ljudi, često menjaju mesta u baru, te neverbalnom komunikacijom signaliziraju dostupnost.

Ono što je jako bitno jeste imati čiste signale. Često niko osim vas ne zna da zavodite, i to je loše. Razmislite da li biste sami shvatili vlastite signale i budite hrabri. Gubljenje vremena nikome nije od koristi.

(teklic.hr)