Rezultati su pokazali da se poverenje ispitanika u žene na fotografijama povećavalo u slučaju atraktivnih dama, ali to nije bio slučaj kod onih muškaraca koji su dobili minociklin

Profesori sa Vaseda i Kjušu univerziteta želeli su da testiraju efekte antibiotika minociklina na mozak muškaraca.
Oni su simulirali zamke, koristeći osam fotografija atraktivnih žena i zamolili 98 muškaraca da ocene koliko se tim ženama može verovati.

Muškarci su podeljeni u dve grupe. Jedna je dobijala minociklin tokom četiri dana, dok je druga dobijala placebo.
Posmatrajući fotografije ženskih lica, muškarci je trebalo da procene koliko bi od 1.300 jena (oko 10 evra) dali svakoj od žena. Ako bi odabrali da dele novac, iznos je utrostručavan.

Muškarcima je zatim rečeno da će žene sa slika dobiti izbor da između sebe podele novac, ili da svaka od njih uzme sve što su im dali.

Takođe, ispitanici su morali da ocene koliko poverenja uliva svaka od žena i koliko atraktivno izgleda.

Naučnici su zapravo test osmislili tako da svaka od žena “izda” muške igrače, čega muški učesnici nisu bili svesni.
Rezultati su pokazali da se poverenje ispitanika u žene na fotografijama povećavalo u slučaju atraktivnih dama, ali to nije bio slučaj kod onih muškaraca koji su dobili minociklin.

Studija je takođe pokazala da su muškarci žene percipirali kao atraktivnije kada je u element novca unesen u studiju.

“U filmovima, ženski špijun često osvaja poverenje njene muške žrtve koristeći fizičku privlačnost.
Muškarac obično sumnja da je ona špijun, ali zbog njene atraktivnosti, upušta se u avanturu, uprkos tome što ne bi trebalo da joj veruje.

Za muškarce, predavanje vrednih resursa atraktivnim ženama možda je deo evolucionog prilagođavanja, jer priželjkuju lepše potomstvo prirodnom selekcijom.

Ipak, ova tendencija relokacije resursa atraktivnim ženama, stvara ‘buku’ koja komplikuje odluke u kratkoročnim ekonomskim razmenama i dovodi muškarce u zamku”, piše u izveštaju studije.