SVETSKI BREND: Ronaldo ima najveću marketinšku vrednost
MADRID - Igrač Reala i portugalski reprezentativac Kristijano Ronaldo ima najveću marketinšku vrednost u svetu fudbala, saopštila je kompanija za ispitivanje tržišta Repukom selebriti DBI.
U saopštenju se navodi da su u obzir uzeta tri kriterijuma. Ispitivana je populacija u starosnoj dobi od 16 dol 69 godina, broj lajkova na Fejsbuku, kao i broj pratilaca na Tviteru.
Ispitivana je populacija u starosnoj dobi od 16 do 69 godina i u to 13 zemalja. Zemlje u kojoj je obavljeno ispitivanje su Argentina, Brazil, Kina, Francuska, Nemačka, Italija, Indija, Meksiko, Rusija, Španija, Turska, Velika Britanija i SAD. 1.5 milijardi stanovnika.
Drugo mesto zauzeo je Argentinac Lionel Mesi, a treće njegov saigrač u Barseloni Španac Đerard Pike. Potom slede Fernando Tores i Vejn Runi. Istraživanje Repucoma obuhvatilo je preko 6.500 ljudi u 13 zemalja.
"DO 31. MARTA GRAĐANI ĆE VIDETI NAJŽEŠĆU BORBU PROTIV KORUPCIJE U POSLEDNJIH 24 GODINE" Vučić: Biće posebni mehanizmi, velike promene u narednih 100 dana