Partizan ima pretplatnih karata koliko i ostatak lige, a svi superligaši manje od Dinama iz Drezdena

Potvrdu teze da srpski fudbal gleda mizerno malo ljudi dobili smo istražujući koliko su superligaši prodali sezonskih ulaznica.

Odmah da se ogradimo podacima koje smo dobili iz klubova, jer za pojedine zaista zvuči nemoguće da imaju toliko mnogo kupaca pretplatnih karata. Poređenja radi, član Treće lige Nemačke Dinamo Drezden ima više prodatih pretplatnih karata (12.000) od cele elitne srpske lige (10.500)!

Na vrhu se nalazi Partizan. Iz Humske smo dobili podatak da su crno-beli prodali pet hiljada sezonskih ulaznica za mečeve u Superligi. Pohvalno, ali ostaje nejasno kako njihove mečeve na domaćem terenu prati neretko i manje gledalaca nego što su prodali godišnjih ulaznica.


Paradoks je što Crvena zvezda, koja ima više publike na domaćem terenu od „večitog rivala“, ima mnogo manje prodatih sezonskih, nešto više od tri hiljade!

Baš kao i na terenu, treći klub u Srbiji je Vojvodina. Prelaznu ocenu još jedino mogu da dobiju niški Radnički i Napredak, koji imaju oko 400 pretplatnika. Ostatak lige? Sramota, i to uz gotovo izvesno pumpanje podataka.

Iznenađujuće je da u Novom Pazaru imaju samo 200 godišnjih karata (prodali 160 i podelili 40). Za pohvalu je iskrenost ljudi iz Voždovca, koji su nam otvoreno rekli da su prodali 10 do 15 sezonskih. Šta tek reći o Jagodini, koja želi da bude treći (ako ne i više od toga) klub u našoj zemlji a ni 200 ulaznica ne može da proda!

Verovali ili ne
VIP SEZONSKA ZA DONJI SREM 25.000 DINARA

U Donjem Sremu nisu mogli da nam kažu koliko su tačno godišnjih ulaznica prodali, ali dobili smo odgovor „da nisu nešto mnogo“. Na zvaničnom sajtu ekipe iz Pećinaca potom smo pronašli podatak koji zavređuje pažnju. Naime, cena VIP sezonske karte za mečeve Sremaca iznosi impozantnih 25.000 dinara.