I TADA SU BILI ŠMEKERI: Evo šta su vozili fudbaleri Partizana 1969. godine
Uz vrhunske fudbalere uvek su išli i dobri automobili. Kako danas tako je i pre mnogo decenija četvorotočkaš bio stvar prestiža.
Iz arhive "Tempa" nam stiže zanimljiv prilog iz 1969. godine u kome se daje pregled automobila koje voze fudbaleri i članovi stručnog štaba Partizana.
Najbolje motorizovani fudbaler Partizana je Vladica Kovačević koji ima dva vozila - "trijumf" i "folksvagen". Njegov "trijumf" razvija brzinu do 180 km na čas.
Pedantni novinari izračunali su da vozni park crno-belih iznosi 12 automobila. Ukupna vrednost bila je oko 46 miliona starih dinara, sa ukupnim brojem 808 konjskih snaga i prosečnom brzinom od 154 km.
Zanimljivo, pola prvotimaca crno-belih nisu imali automobile. Vozni park kluba iz Humske ulice izgleda ovako: Ivan Ćurković (folksvagen buba), Mane Bajić (opel rekord), Bora Đorđević (fiat 1300), Branko Rašović (folksvagen buba), Blagoje Paunović (bez automobila), Miloš Radaković (bez automobila), Ilja Katić (bez automobila), Vladica Kovačević (trijumf, folksvagen), Mustafa Hasanagić (opel rekord), Idriz Hošić (bez automobila), Svemir Đorđić (bez automobila).
Od rezervnih igrača Ljubomir Mihailović je vozio pežo 404, a Milan Vukelić taunus 20M.
Kada je u pitanju stručni štab Stjepan Bobek je vozio audi, Prvoslav Bobi Mihajlović fijat 125, a dr Milenko Ristić fiat 1300.
U TRENUCIMA KADA SE SUOČAVAMO SA NAJVEĆIM IZAZOVIMA, NAŠ ZADATAK JESTE DA NE DOZVOLIMO DA SRBIJA STANE Vučić: Daćemo sve od sebe da Srbija nastavi da ide napred