VOZNI PARK: Partizanovci voze bolje automobile od zvezdaša
Vozni park fudbalera Partizana zaslužuje istu ocenu kao i njihova igra u prethodnoj polusezoni.
U evropskim uslovima nema tu luksuza engleske Premijer lige, sjaja koji s haube „bentlija“ ili „aston martina“ zaslepljuje oči posmatrača, ali isti taj parking, posmatran iz perspektive prosečnog srpskog fudbalera, deluje fenomenalno.
Prvi utisak je da crno-beli vole svoje automobile i brinu o njihovoj čistoći. Nijedan nema tragove oštećenja, a svi su juče izgledali kao da su pre okupljanja na prvoj prozivci u Zemunelu posetili auto-perionicu, što nije bio slučaj s većinom fudbalera Zvezde, koji su na nedavnu prozivku Lalatovića došli u prljavim automobilima. Najbolje mašine, očekivano, vlasništvo su najiskusnijih fudbalera, jer se igranjem u inostranstvu moglo zaraditi dovoljno za to zadovoljstvo. Oni mlađi trenutno se prevoze manjom kubikažom, dok ih karijera ne odvede u neki bogatiji deo sveta, do boljih i skupljih automobila.
Danko Lazović vozi „audi Q7“, dok se kapiten Saša Ilić odlučio za klasiku - „mercedes CLK 200“. Vladimir Volkov sedi za volanom BMW X6, a najbolji strelac Petar Škuletić prezadovoljan je modelom „kija prosid“.
- Kupio sam ga prošlog februara i nemam nameru da ga menjam. Dovoljno je brz i pouzdan, što mi je najvažnije - rekao je Škuletić za Kurir.
Rentakar
LUKIN AUTO S CRNO-BELIM KROVOM
Poput Škuletića, za „kiju“ se odlučio i oporavljeni mladi reprezentativac Darko Brašanac, Nenad Marinković vozi „sitroen C4“, a Nikola Drinčić BMW 320. Prvu nagradu za „grobarski dizajn“ zaslužuje Predrag Luka, koji je od rentakar agencije iznajmio „folksvagen turan“ s crno-belim krovom. Iz nepoznatog razloga mladi Nikola Ninković jedini je juče koristio usluge taksi prevoza.
"DANAS SU POKUŠALI DA SPREČE DA PENZIONERI U SRBIJI DOBIJU POVIŠICU U DECEMBRU" Vučić o opoziciji: Možete misliti kakva bi to katastrofa bila