Najbolji auto u Partizanu ima Danko Lazović - „audi Q7“, a posle njega ističu se Saša Ilić sa „mercedesom CLK 200“ i Vladimir Volkov, koji vozi BMW X6. Škuletiću dovoljna „kija“

Vozni park fudbalera Partizana zaslužuje istu ocenu kao i njihova igra u prethodnoj polusezoni.

U evropskim uslovima nema tu luksuza engleske Premijer lige, sjaja koji s haube „bentlija“ ili „aston martina“ zaslepljuje oči posmatrača, ali isti taj parking, posmatran iz perspektive prosečnog srpskog fudbalera, deluje fenomenalno.



Prvi utisak je da crno-beli vole svoje automobile i brinu o njihovoj čistoći. Nijedan nema tragove oštećenja, a svi su juče izgledali kao da su pre okupljanja na prvoj prozivci u Zemunelu posetili auto-perionicu, što nije bio slučaj s većinom fudbalera Zvezde, koji su na nedavnu prozivku Lalatovića došli u prljavim automobilima. Najbolje mašine, očekivano, vlasništvo su najiskusnijih fudbalera, jer se igranjem u inostranstvu moglo zaraditi dovoljno za to zadovoljstvo. Oni mlađi trenutno se prevoze manjom kubikažom, dok ih karijera ne odvede u neki bogatiji deo sveta, do boljih i skupljih automobila.


Danko Lazović vozi „audi Q7“, dok se kapiten Saša Ilić odlučio za klasiku - „mercedes CLK 200“. Vladimir Volkov sedi za volanom BMW X6, a najbolji strelac Petar Škuletić prezadovoljan je modelom „kija prosid“.
- Kupio sam ga prošlog februara i nemam nameru da ga menjam. Dovoljno je brz i pouzdan, što mi je najvažnije - rekao je Škuletić za Kurir.

Rentakar
LUKIN AUTO S CRNO-BELIM KROVOM

Poput Škuletića, za „kiju“ se odlučio i oporavljeni mladi reprezentativac Darko Brašanac, Nenad Marinković vozi „sitroen C4“, a Nikola Drinčić BMW 320. Prvu nagradu za „grobarski dizajn“ zaslužuje Predrag Luka, koji je od rentakar agencije iznajmio „folksvagen turan“ s crno-belim krovom. Iz nepoznatog razloga mladi Nikola Ninković jedini je juče koristio usluge taksi prevoza.