Legendarni menadžer uradio spot za video-igricu srpske firme „Nordeus“

Igrica „Top eleven“, čiji je autor srpska firma „Nordeus“, zaludela je ceo svet, više od 100 miliona ljudi. U najnovijoj reklami za igricu u kojoj dobijate ulogu fudbalskog menadžera pojavljuje se niko drugi do Žoze Murinjo, i to na našoj Marakani!

Legendarni Portugalac je ambasador „Top elevena“, a u aktuelnom spotu rukovodi treningom na najvećem srpskom stadionu „Rajko Mitić“. Fudbaleri vežbaju pod reflektorima popularne Marakane, a ispred njih stoji Murinjo i poručuje:
- Trening tim je najvažniji deo puta do uspešnog fudbalskog menadžera. To je najbolji način da primenite svoje ideje. Kreirajte svoj „Top eleven“ trening sadržaj. Srećno!

Doskorašnji menadžer Čelsija i od naredne sezone šef stručnog štaba Mančester junajteda, nažalost, nije fizički posetio Marakanu, već je svoj deo snimio u jednom od studija, pa je naknadno ubačen u spot.

„Nordeus“ je još 2010. razvio prvu verziju „Top elevena“, a iz godine u godinu igrica je dobijala na popularnosti.
- Ljude iz celog sveta privukla je ideja da upravljaju fudbalskim timom - izjavio je Branko Milutinović, generalni direktor „Nordeusa“, i dodao:
- Veoma smo srećni što 100 miliona ljudi širom sveta uživa igrajući „Top eleven“. Veoma je retko da jedna igra beleži rastuću popularnost tokom pet godina postojanja, zadržava bazu lojalnih fanova i stiče hiljade novih.

(P. G.)