Zamislite Kristijana Ronalda, Lea Mesija, Aleksandra Kolarova, Luku Modrića, Harija Kejna, Žuniora Nejmara u istom timu na Mundijalu. Možda jeste teško zamisliti, ali je malo falilo da ih vidimo u istim majicama, i to pod komandom Srbina - Zorana Avramovića!


Direktor Marketing SD Crvena zvezda imao je ideju da angažuje kapitene svih reprezentacija učesnika Svetskog prvenstva u Rusiji s jednim ciljem - da svako od njih putem svojih profila na društvenim mrežama pošalje jasnu video poruku svetu s naslovom "Dajte šansu fudbalu".

Ovu ideju dugogodišnjeg marketing stručnjaka Zorana Avramovića ozbiljno su razmatrali u FIFA, o čemu je Kurir već pisao. Predlog nije prihvaćen, ali ni odbijen, pa će tako Zoran Avramović verovatno biti angažovan po ovom pitanju na Svetskom prvenstvu 2022. godine u Kataru.

avramovic.jpg
Foto: Promo

FIFA se posle razmatranja ove sjajne ideje obratila Avramoviću opširnim pismom:
"Sa velikim interesovanjem smo pročitali vaš predlog sa željom da se pokrene kampanja društvenog marketinga sa ciljem promocije socijalnih aspekata fudbala i utvrđivanje univerzalnih vrednosti igre. Prvobitno, želeli bismo da čestitamo vama i vašoj organizaciji na ovoj ambicioznoj i važnoj kampanji, koja je usko povezana sa temom ponos i integritet fudbala, koja je bitna svima nama. Kao što možda već znate, FIFA organizuje svoj „Drustveni Svetski Kup" tokom FIFA Svetskog prvenstva 2018, koje se fokusira na isti tip poruke o kojoj ste vi govorili u svom predlogu - stoji u pismu FIFA i nastavlja se:
- „Festival FIFA Fondacije", koji se održava u Moskvi od 23. juna do 3. jula okupiće 250 mladih ljudi iz siromašnih/manje privilegovanih zajednica iz celog sveta sa namerom da pokaže moć fudbala kao sredstva za društveni razvoj i kao način proslavljanja uspeha mladih lidera/vođa i njihovih organizacija. Iako mi jasno podržavamo vaše poglede na snažnu moć fudbala i poruke koje fudbal može da prenosi kroz vašu kampanju, i znamo da postoji mnogo bitnih društvenih problema, inicijativa i kampanja kao što je vaša, koje zasluzuju da budu podržane i objavljene, mi na žalost zbog brojnih isplaniranih aktivnosti, koje su deo strategije koja je napravljena pre par godina, nismo u prilici da podržimo vašu kampanju za FIFA Svetsko prvenstvo. Shvatamo iz vašeg predloga da je jedan od ključnih kampanjskih ciljeva bio uključivanje kapitena timova koji učestvuju na Svetskom prvenstvu, sa ciljem da oni prenesu poruku o važnosti i vrednostima fudbala. Nova FIFA Fondacija je odlučna u tome da uključi što veći broj FIFA legendi u raznim društvenim aktivnostima i kampanjama. Trenutno je rano da vam više kažemo o ovome, pošto je FIFA Fondacija osnovana tek u martu, ali sam siguran da ćemo, kako se bliži kraj godine, moći da istražimo druge potencijalne načine za saradnju. Hvala vam na razumevanju i sve najbolje u budućim aktivnostima - zaključuje se u pismu FIFA potpisano od strane Frederika Adijekija, direktora održivosti i raznolikosti u FIFA.

2901-reuters-nemanja-pancic.jpg
Foto: Reuters, Nemanja Pančić

Posle svega može se konstatovati da ideja direktora Marketinga SD Crvena zvezda nije prošla na Mundijalu u Rusiji, samo zato što je slična već realizovana, ali posle ovog pisma nema sumnje da bi u projekat Katar 2022. Mogao da bude uključen i jedan Srbin, Zoran Avramović.

Goran Anđelković

FOTO: PROMO

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:

KURIR SPORT : Partizan se pojačava. Evo kako se obezbedjuju pare.