Navijački večiti derbi u ispijanju piva
BEOGRAD - Navijači Partizana i Crvene zvezde dobiće priliku da, kupovinom limenki Lav piva, pomognu svojim fudbalskim klubovima da ostvare strateške ciljeve - kupovinu novih stolica za stadion i nabavku brendiranog timskog autobusa.
"Godinama unazad podržavamo srpski fudbal, prvo kroz savez i reprezentaciju, potom kroz Crvenu zvezdu i Partizan, ali i manje klubove. Ovo je pravi način da se motivišu i nagrade pravi ljubitelji fudbala", kazao je Igor Janković, marketing menadžer kompanije Karlsberg Srbija.
Pobednik u akciji "Igra i strast" biće klub čiji navijači kupe više limenki, pošalju više kodova i tako omoguće svom klubu da dođe do cilja.
"Partizan kao najbolji klub uvek teži da uspostavi saradnju sa vrhunskim kompanijama, a tako je i sada. Ovaj ugovor i akcija omogući će navijačima da ostvare svoje snove", kazala je direktorka marketinga Partizana Snežana Filipović.
Akcija će trajati sledećih 11 meseci, a u planu je da crveno-beli dobiju klupski autobus koji bi koristile sve kategorije kluba, dok je za Partizan predviđeno postavljanje novih, crno-belih stolica.
"Istorija nas je naučila da su dueli večitih rivala uvek bili neizvesni. Ipak, verujemo da ćemo u ovoj utakmici ubedljivo pobediti", istakao je direktor marketinga Crvene zvezde Goran Broćić.
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)