Jedan sraman reklamni bilbord koji se pojavio u Hrvatskoj izazvao je burne rekacije u regionu.

Jedna švedska kompanija je pred start Evropskog prvenstva u fudbalu svoju pametnu kosilicu na hrvatskom tržištu predstavila sloganom:

"Kosi kao Džo u najboljim danima", aludirajući na krvnički start Josipa "Džoa" Šimunića nad Miralemom Sulejmanijem 2014. godine na Marakani.

Očekivano, Hrvate je oduševila reklama, a ljubitelji fudbala u Srbiji su je doživeli kao ozbiljnu provokaciju.

Podsetimo, u kvalifikacijama za Svetsko prvenstvo 2014. godine u Beogradu su se sastali Srbija i Hrvatska. U 80. minutu, pri rezultatu 1:1, Sulejmani je krenuo u kontru, a Šimunić je startovao direktno na njega.

"Au, šta je ovo?! Ovo je najgori start u istoriji na ‘Marakani’ godinama unazad", vikao je zgroženi srpski komentator Aleksandar Stojanović.

Šimunić je kasnije prokomentarisao svoj monstruozni potez.

"Morao sam da napravim taj crveni karton. Opet bih ga sutra napravio. Ali mi je žao Sulejmanija. Izvinjavam mu se i nadam se da nije zaradio neku povredu", rekao je Šimunić za "RTL".

"To je bio start najobičniji koji sam morao da napravim. Što se mora, nije teško. Pogrešio sam jer sam bio previše iza igrača", dodao je Šimunić.

Kurir sport/J.M.

01:24
Piksi se obraća naciji pred Euro Izvor: Kurir