Crno-beli će po prvi put u novim dresovima igrati na turniru u Varšavi

POHORJE - Fudbalski klub Partizan predstavio je nove dresove, koje će crno-beli nositi u narednoj sezoni.

Po rečima direktorke marketinga Partizana Snežene Filipović, u dogovoru sa tehničkim sponzorom Partizana, kompanijom "Adidas", ovo je samo nagoveštaj promotivnog perioda, koji će trajati oko dva meseca i odvijaće se kroz medije – pisane i elektronske.

Partizan je ustupio svoje bilborde na lokaciji oko stadiona u Humskoj na kojima će uskoro osvanuti fotografije koje je napravio Adidasov fotograf, a pozirali su mu dobrih dva sata: Ilić, Volkov, Ninković, Ivanov, Jojić i Mitrović.

Novi dres je projektovan i odobren još pre godinu dana, a odmah po okončanju ovogodišnje kampanje, počinje projektovanje nove linije za sledeću sezonu.

Fudbaleri Partizana koji su poneli dresove na snimanju, izrazili su svoje neskrivene simpatije za kvalitet i izgled novog dela njihove sportske garderobe. No, pored dresova, svi fudbaleri su od Adidasa dobili i najnovije brendirane modele kopački, koje nose svi najpoznatiji fudbaleri sveta.

Prvi nastup u novim dresovima fudbaleri Partizana će zabeležiti na turniru u Varšavi, gde se u premijernom meču sastaju sa Legijom iz Varšave.

"Već od sledeće nedelje krenuće onlajn prodaja, a odmah posle petog jula krenuće prodaja u crno-belim buticima. Dogovorili smo i da svi naši navijači koji pazare pretplatne ulaznice za narednu sezonu, steknu pravo na kupovinu dresova sa popustom od 20 odsto. To je samo po sebi veliki ustupak Adidasa, jer oni kao veliki svetski brend ne mogu sebi dozvoliti da previše spuštaju cene svojih proizvoda", rekla je Filipovićeva.