Slušaj vest

Najbolje evropsko klupsko košarkaško takmičenje Evroliga produžila je ugovor sa glavnim sponzorom na još 10 godina.

U pitanju je globalna agencija za marketing IBM.

Saradnja dve strane započeta je u novembru 2015. godine, a produžena je mnogo pre isteka ugovora.

O ovome je govorio i Paulijus Motijeunas direktor takmičenja.

- Ova obnova označava i ključni trenutak u našem zajaedničkom putovanju sa IMG-om. Zajedno smo napravili revoluciju u evropskoj košarci i postavili nova merila za angažovanje navijača i medijsku produkciju - rekao je Litvanac.

Naravno, sve je to divno, ali neke stvari se moraju nazvati pravim imenom.

Srpski klubovi Partizan i Crvena zvezda donose veliki deo prihoda što se tiče društvenih mreža, prenosa, pregleda, TV prava, a od tog kolača ne dobijaju ni deo, naprotiv.

Grobari i Delije u Evroligi Foto: Kurir Sport, Tilo Wiedensohler / imago sportfotodienst / Profimedia

Crno i crveno beli plaćaju specijalnu pozivnicu (ove godine koštala milion evra), a nagrade koje dobijaju na osnovu plasmana su dovoljne za jednu mesečnu platu jednog košarkaša.

Mnogo se govorilo o dobijanju trogodišnje licence, ali šta će se od toga desiti,  vreme će pokazati.

Do tada, drugi će kupiti lovorike, finansijske nagrade za sve koji nisu deoničari će ostati mizerne, a okretaće se ogroman novac.

Za razliku od Srbije gde se košarka doživljava kao religija, mnogima je to samo biznis...

 BONUS VIDEO:

01:03
Partizan, Grobari, Evroliga, Arena Izvor: Kurir