MOŽDA SADA NEĆE TRAŽITI MILION EVRA ZA POZIVNICU! Evroliga ostala uz glavnog sponzora! Evo šta to znači za večite!
Najbolje evropsko klupsko košarkaško takmičenje Evroliga produžila je ugovor sa glavnim sponzorom na još 10 godina.
U pitanju je globalna agencija za marketing IBM.
Saradnja dve strane započeta je u novembru 2015. godine, a produžena je mnogo pre isteka ugovora.
O ovome je govorio i Paulijus Motijeunas direktor takmičenja.
- Ova obnova označava i ključni trenutak u našem zajaedničkom putovanju sa IMG-om. Zajedno smo napravili revoluciju u evropskoj košarci i postavili nova merila za angažovanje navijača i medijsku produkciju - rekao je Litvanac.
Naravno, sve je to divno, ali neke stvari se moraju nazvati pravim imenom.
Srpski klubovi Partizan i Crvena zvezda donose veliki deo prihoda što se tiče društvenih mreža, prenosa, pregleda, TV prava, a od tog kolača ne dobijaju ni deo, naprotiv.
Crno i crveno beli plaćaju specijalnu pozivnicu (ove godine koštala milion evra), a nagrade koje dobijaju na osnovu plasmana su dovoljne za jednu mesečnu platu jednog košarkaša.
Mnogo se govorilo o dobijanju trogodišnje licence, ali šta će se od toga desiti, vreme će pokazati.
Do tada, drugi će kupiti lovorike, finansijske nagrade za sve koji nisu deoničari će ostati mizerne, a okretaće se ogroman novac.
Za razliku od Srbije gde se košarka doživljava kao religija, mnogima je to samo biznis...
BONUS VIDEO:
VUČIĆ ČESTITAO NAJRADOSNIJI PRAZNIK Božić nas inspiriše da otvorimo svoja srca! Mir i ljubav ostaje naš čvrsti oslonac i tačka okupljanja oko najviših vrednosti