Stazu je obasjala Flash Pack oprema koja je vodootporna, pomaže pri održavanju toplote tela pri trčanju i vidljiva je u uslovima slabije osvetljenosti
Bekrić i Rađen na promociji noćnog trčanja i zdravog načina života Autor: undefined

BEOGRAD - Kampanja "FlashRun", u organizaciji kompanije Nike i Belgrade Running Club-a, završena je spektakularnom trkom nazvanom Belgrade Light Run i žurkom koja je, uprkos hladnom vremenu, okupila preko 300 rekreativnih trkača, sportista i poznatih ličnosti.

Stazu je obasjala Flash Pack oprema - najnovija Nike kolekcija koja je vodootporna, pomaže pri održavanju toplote tela pri trčanju i vidljiva je u uslovima slabije osvetljenosti.

Među poznatima koji su se okupili na završnoj trci, našli su se Emir Bekrić, Nikola Rađen, Igor Šarčević, Kristina Bekvalac, Jelisaveta Orašanin i najpoznatija modna blogerka Zorana Jovanović.

Kampanja "FlashRun" imala je za cilj da promoviše zdrav i aktivan način života, ali i noćno trčanje. Tokom kampanje, poznate ličnosti predvodile su grupu ljubitelja trčanja tokom noćnih treninga organizovanih na najrazličitijim mestima u Beogradu. Prethodnih meseci, posetioci najpopularnijih klubova, ali i slučajni prolaznici bili su svedoci promocije noćnog trčanja, koje okuplja sve više zainteresovanih sportista i pasioniranih ljubitelja trčanja.

Po izuzetno pozivitnim reakcijama učesnika trke i kampanje "FlashRun", ali i slučajnih prolaznika, Beograd polako, ali sigurno ucrtava svoje mesto na mapi svetskih gradova u kojima noćno trčanje postaje jedan od najpopularnijih vidova rekreacije i treniranja.