NIKOLA MILJKOVIĆ ZAPAŽEN U IMOLI: Srpski as u obe trke nadomak 10 najboljih!
Nikola Miljković uspešno je započeo novu sezonu na međunarodnoj sceni. Na trci evropskog Reno klio kupa u Imoli, u konkurenciji 45 vozača, naš as je u obe trke završio nadomak 10 najboljih. Velika gužva na stazi i manji tehnički problemi doprineli su tome da mladi Beograđanin ne ostvari bolje vreme u kvalifikacijama, kako bi imao lakši posao u trkama
Ono što je prošle godine započeo odlaskom u Moncu, kada je debitovao u Reno Klio kupu Evropa, Nikola Miljković je sada nastavio na stazi u čuvenoj Imoli. Nedostatak trkanja u poslednje tri sezone i suštinsko nepoznavanje automobila nisu toliko uticali na partiju momka sa Karaburme. Veći problem je predstavljala neverovatna gužva na stazi, naročito tokom kvalifikacija, gde uglavnom nema prilike da vozač ostane sam na stazi i napravi dobro vreme. Možda bi cela situacija bila i bolja da nije bilo po malo banalnog problema s graničnikom pedale gasa, zbog čega je Beograđanin imao nešto manju krajnju brzinu. U ovakvoj konkurenciji svaki milimetar i milisekunda znače, a pošto ekipa nije uspela da u kratkom vremenskom periodu reši taj problem do trke, sličnih muka bilo je i u toku subotnje trke. Sa starta se opet naš vozač našao u velikoj gužvi i prava je sreća da u tim brojnim karambolima niko nije dokačio njegov automobil. Ostati u jednom komadu i na stazi zaista jesu preduslovi za bilo kakvu dalju priču o plasmanu. Zbog tih brojnih udesa u subotu je glavnica trke vožena iza vozila bezbednosti, ali je i u toj situaciji Miljković uspeo lepo da napreduje, čak do 14. mesta na cilju.
Da Miljković vrlo brzo uči, pokazao je na nedeljnim kvalifikacijama. Nekako je uspeo da se izvuče iz velike gužve, ali nije uspeo da uhvati zavetrinu iza najbržih. I taj usamljeni krug bio je dovoljan za odlično 14. mesto.
Zbog kiše, koja je jako padala i velike gužve na stazi u direkciji trke su odlučili da bude pušten start iza „safety car” vozila. Već u drugom krugu kolona je puštena da se trka, a Miljković je odmah krenuo da napada, i to vrlo uspešno. Vodeća šestorka, s nešto bržim automobilima, izdvojila se u borbi za podijum, dok je Miljković bio u toj brojnoj drugoj grupi. U jednom trenutku stigao je čak do 11. mesta, ali je kroz cilj prošao kao 12, jer je polako ostajao i bez guma. Definitivno rezultat za svaki respekt u ovakvoj konkurenciji.
– Stvarno sam zadovoljan postignutim rezultatima, a najbitnije je da smo sačuvali automobil od oštećenja. Uvideli smo da na našem automobilu treba malo još poraditi na snazi, jer su mi vodeći vrlo lako odmicali. Zato sada planiramo sve što je dozvoljeno od dorada na motoru. Nije to nešto puno, ali ovde nijanse odlučuju da li ćeš se voziti za vrh ili u donjoj polovini. Imamo ideju u kom pravcu da tražimo poboljšanja, posle toga bismo uradili test, pa ako finansije dozvole idemo na sledeći vikend, 18. i 19. juna u Zandvort. Pokušaću da izvezem celu sezonu, ali za sada idemo polako, od trke do trke, poručuje Miljković.
(Kurir.rs)
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega