Najbolji srpski automobilista, Dušan Borković i njegov suvozač, Igor Marković, doživeli su udas na reliju u Zagrebu.

Najbolji srpski automobilista Dušan Borković i njegov suvozač Igor Marković doživeli su udes na reliju u Zagrebu. Naši vozači su udarili u drvo pri brzini od 97 kilometara na čas, ali na svu sreću nisu ozbiljnije povredjeni.

Borković je odlično počeo 48. izdanje relija Zagreb open u svojoj Škodi R5.

Od samog početka bilo je evidentno da je naš as jedan od najbržih vozača i da će voditi veliku borbu sa fabričkim vozačem Hjundaija, Slovencem Rokom Turkom.

Već tokom šejkdauna Borković je bio najbrži ispred Turka i Austrijanca Simona Vagnera.

dusan-reli-1.jpg
PR Tim Dušan Borković 

U subotu su, pored šejkdauna, vožena i dva specijalna ispita na Jastrebarskom, nedaleko od Zagreba. Tokom prvog od ukupno osam specijala, Borković i Turk su imali gotovo identično vreme, Slovenac je bio brži za jednu desetinku i očekivala se velika borba tokom drugog specijalnog ispita.

Publika je od samog starta relija u Zagrebu bila oduševljena novim rivalstvom dva velika asa u Evropskom reli trofeju.

reli-hrvatska.jpg
PR Tim Dušan Borković 

Veoma zahtevna staza na kojoj se početkom aprila vozio i Svetski reli šampionat u Hrvatskoj potpuno je odgovarala našem asu koji je maestralno vozio tokom čitavog relija i stekao gotovo tri sekunde predsnosti u odnosu na Turka.

Borković je delovao ubedljivo, povećavao je prednost u odnosu na konkurente, ali onda mu se dogodio veliki peh. Naš šampion je izašao zadnjim levim točkom sa asfalta, nezgodno je zahvatio zemljani i šljunkoviti deo puta i pri brzini od 97 kilometara na čas udario pravo u drvo.

Brzo je reagovala ekipa hitne pomoći, srpska posada odvedena je u bolnicu na detaljna ispitivanja i ustanovljeno je da nema težih povreda kod obojice.

Uz mnogo sreće Borković i Marković izbegli su ozbiljnije povrede, iako se sumnjalo na prelome ključne kosti i rebara kod obojice, međutim usled oštećenja na automobilu nisu bili u mogućnosti da nastave takmičenje.

automobil-nakon-udesa.jpg
PR Tim Dušan Borković 


Drugog dana relija na programu je još šest specijalnih ispita, dok u generalnom plasmanu vodi Slovenac Rok Turk sa 35,6 sekundi predsnosti u odnosu na Vagnera iz Austrije.

Ukupna dužina itinerera tokom ovogodišnjeg relija u prestonici Hrvatske iznosi 533 kilometra, sa 155 kilometara specijalnih ispita.

Inače, posle više nego uspešne dekade u Svetskim i Evropskim šampionatima na kružnim stazama, Borković je odlučio da ove sezone karijeru nastavi u reliju.

Naš najbolji automobilista će od 23. do 25. septembra ponovo voziti Srbija reli na kojem je pobedjivao 2019. i 2020. godine.

screenshot-137.jpg
PR Tim Dušan Borković 


Borković će i na našem najznačajnijem automobilskom takmičenju biti jedan od najvećih favorita za treću pobedu u karijeri.Ove sezone našem Nis Petrol rejsing timu podršku će davati Eurosol tim iz Madjarske sa kojim je Borković već osvojio pomenute dve titule na Srbija reliju.

Borković se nakon svega oglasio na društvenoj mreži Instagram gde je objavio i fotografije uništenog automobila.

- Dobro smo! Ovakve stvari se dešavaju na reliju, ali smo moj suvozač i ja zahvalni što nije došlo do težih povreda. Uspeli smo da pokažemo da smo jedni od najbržih i spremni smo za nove izazove ne sledećem reliju. Idemo dalje! Hvala mojim navijačima i sponzorima koji mi pružaju neverovatnu podršku, najbolji ste - poručio je Borković.

Kurir sport