Vozač Meklarena Oskar Pjastri rekao je da je zadovoljan fleksibilnim zadnjim krilom na njegovom bolidu, ali da to nije magična stvar koja ekipu čini nepobedivom uoči trke Formule 1 za Veliku nagradu Singapura.

Pjastri je pobedio prošle nedelje u trci u Azerbejdžanu, a na društvenim mrežama proširili su se snimci njegovog bolida koji pokazuju kako se deo zadnjeg krila savija pod protokom vazduha pri velikoj brzini, na način koji bi potencijalno mogao da smanji otpor i omogući da automobil ide brže.

"To je legalno", rekao je Pjastri o krilu novinarima u Singapuru.

"Često i mnogo testiramo i prođemo na testiranjima. To sigurno nije magična karta zbog koje smo konkurentni, ali je legalno. Prolazi sva testiranja, tako da sam prilično zadovoljan", dodao je australijski vozač.

Pjastri je rekao da krilo nije u sivoj zoni pravila Formule 1, koja generalno zabranjuju pokretne aerodinamičke uređaje, sa izuzetkom DRS zakrilca zadnjeg krila koje pomaže pri preticanju i imaju ga svi bolidi.

"U sportu pronađete svaki deo performansi koji možete bez kršenja pravila. To je ono što mi radimo i to je ono što morate da uradite kako biste postali šampionski automobil i šampionska ekipa", naveo je Pjastri.

On je rekao da ekipe u formi poput Meklarena, koji je pretekao Red Bul u šampionatu konstruktora posle prošlonedeljnih dobrih rezultata u Bakuu, neizbežno privlače više pažnje.

"Ljudi će preispitivati u želji da znaju zbog čega je tvoj bolid konkurentan i sigurno mislim da to nije lično", dodao je Pjastri.

Pjastri je četvrti u konkurenciji vozača sa 91 bodom zaostatka za vodećim Maksom Verstapenom iz Red Bula i sa 32 boda zaostatka za drugoplasiranim timskim kolegom Landom Norisom, koji se bori za šampionsku titulu.

"U poziciji sam da pobeđujem i to želim da radim, u Bakuu sam pokazao da sam sposoban to da radim. Ali, ako dođe vreme da pomognem Landu u šampionatu, onda ću to sa zadovoljstvom uraditi", rekao je Pjastri.

Trka za Veliku nagradu Singapura vozi se u nedelju od 14 časova.

(Beta)

Kurir Glazer posle poraza od Benfike