Đoković je opremu "Serđo Takini" nosio od 1. januara 2010. godine i u njoj postao svetski teniser broj 1

RIM - Najbolji teniser sveta Novak Đoković završio je danas saradnju sa proizvođačem italijanske sportske opreme Serđo Takini.

"Odluku smo doneli zajedno i prijateljski. Novak Đokovića na Rolan Garosu neće više biti naš ambasador", saopštila je italijanska firma.

Đoković je opremu "Serđo Takini" nosio od 1. januara 2010. godine i u njoj postao svetski teniser broj 1.

Gotovo istovremeno objavljeno je da će najbolji teniser sveta Novak Đokovic postati novo zaštitno lice jednog od najprestižnijih svetskih brendova - japanskog proizvođača sportske odeće i opreme Uniklo.

Sporazum o sponzorstvu biće potpisan u Parizu. Novak će nositi majice sa novim logom već na Roland Garosu, drugom grend slemu sezone.

Đokovic je završio svoju saradnju za Serđom Takinijem nakon turnira u Rimu, kada se pridružio ovoj uspešnoj kompaniji koja planira da postane vodeći brend u svetu u ovoj oblasti, kao što je i Đokovic prvi u svetu tenisa.

Uniklo, ćerka-firma Fast Retailing Co, najjači je brend u Japanu kao i poslovni gigant na globalnom nivou, čiju su opremu nosili japanski atletičari na Olimpijskim igrama 1988, 2002 i 2004.

Oni imaju 92 prodavnice u Tokiju i 840 sirom Japana, kao i 200 prodavnica u svetu.

Najekskluzivnija je ona na Petoj aveniji u Njujorku koja se prostire na preko 8.000 kvadratnih metara. Njihovi najveći konkurenti su H&M i Zara, što je dokaz da se firma okrenula proizvodnji kežual odeće, a da je i istovremeno posvećena proizvodnji kvalitetne sportske opreme i inovacijama u tehnologiji i tekstilnoj industriji.

Uniklo je sponzorisao japanskog vrhunskog igrača Keja Nišikorija i bez sumnje ce postati još poznatiji u svetu sa zvezdom kao što je Novak Đoković.