Pored emisija, SBB mreža postala većinski vlasnik i svih ugovora zvezda „Granda“, kao i ugovora afirmisanih pevača koji su svoje albume izdavali za najveću diskografsku kuću na Balkanu

Uzeli debele pare.
Saša Popović, Lepa Brena i njen muž Boba Živojinović od pre neki dan bogatiji su za čak 15.000.000 evra, saznaje Kurir. Naime, baš za tu sumu oni suSBB mreži prodali 51 odsto kapitala „Grand produkcije“. Međutim, nije samo u tuđe ruke otišlo izdavanje albuma, već sve ono što spada u najuspešniju diskografsku kuću na Balkanu.

Prodate i emisije

Dakle, Saša, Brena i Boba prodali su širok dijapazon sadržaja koji su donedavno bili u njihovom većinskom vlasništvu.

- „Grand produkcija“, pored prava na izdavanja albuma, SBB mreži prodala je i sve emisije koje se realizuju pod okriljem ove kuće, a to su „Grand šou“, „Grand parada“ i „Narod pita“. Ova mreža je sad većinski vlasnik ugovora i brojnih zvezda „Granda“, ali i ugovora oko 200 pevača koji su deo ove masovne produkcije. U paketu je otišao i novi studio na Košutnjaku, u kojem se snimaju sve emisije za nov Grand kanal, koji je takođe prodat, kao i sedište firme na Bežanijskoj kosi sa svim zaposlenima. Tu su i voditelji, balerine, tri orkestra, montažeri, magazin Grand revija, kao i štamparija za proizvodnju diskova - objašnjava Kurirov izvor blizak „Grandu“.

Popović zaćutao

SBB je postao većinski vlasnik svega onoga gde su gazdovali Saša i Brena. Takođe, postao je i većinski vlasnik ugovora pevača poput Šabana Šaulića, Mileta Kitića, Ane Bekute, Snežane Đurišić, Ace Pejovića, Tanje Savić, Rade Manojlović, Darka Lazića i mnogih drugih.

Pozvali smo direktora „Granda“ Sašu Popovića, ali on nije želeo da govori o našim saznanjima.- Nemam komentar - bilo je sve što je rekao.

brena-boba-tizer.jpg
Kurir štampano 

Gledaju sebe

Pink ulaže i šou-program

S obzirom na to da je „Grand produkciju“ ova prodaja koštala i saradnje sa TV Pinkom, jer od septembra Željko Mitrović ukida sve „Grandove“ emisije koje su se emitovale na njegovom kanalu i pokreće svoju narodnjačku koncepciju, pozvali smo i njih.- Televizija Pink je odlučna da u narednom periodu poveća broj šou-programa u sopstvenoj produkciji, s većim akcentom na kvalitetnu domaću muziku, te će se tako smanjiti broj eksternih produkcija. Takođe, radimo i na povećanju broja kablovskih kanala s kvalitetnim i raznolikim sadržajima do početka 2015. godine, pored aktuelna 43 programa - kažu u PR službi TV Pink.