Endi je uspeo da zadrži energiju, optimizam i radost ove pesme, a sviđa mi se kako je "prerađen" tekst u muškom rodu, rekla je Tajči o Endiju

Pop hit koji je proslavio Tajči početkom devedesetih "Hajde da ludujemo", danas u izvedbi energičnog Endija, tinejdžerske senzacije, koji je svojim singlom prvijencem "Atom" osvojio decu i mlade širom regije i ostvario milione pregleda na Jutjubu, a uskoro kreće na turneju pod motom "Hajde da ludujemo bez alkohola" koja započinje s koncertima u Varaždinu (13.6.) i Zadru (14.6.)

Retko koja pesma žari i pali i nakon 25 godina, ali "Hajde da ludujemo", zarazni poletni pop hit Zrinka Tutića i Alke Vuice je Tajči predstavljala Jugoslaviju na Evrosongu u Zagrebu i postala jedna od najvećih zvezda bivše države, i danas je omiljena pesma svih generacija, pa tako i nekih novih klinaca.

"Na svojim nastupima redovno sam izvodio i Tajčin hit i oduševilo me kako moja publika, koja se, kao i ja, rodila desetak godina nakon što je ova pesma bila hit broj 1, zna reči od početka do kraja, a reaguju već na prvi takt. Došli smo tako vrlo brzo do ideje da pokušamo obraditi "Hajde da ludujemo", što je za sve nas bio ogroman izazov, ali i velika čast i zadovoljstvo. Mislim da ne postoji osoba na ovim prostorima koja ne zna ovu pesmu i zato nam je bilo vrlo zanimljivo obraditi pesmu u muškom rodu te je muzičko postaviti u 2014. godinu", objašnjava Endi, koji ima pravu malu vojsku fanova, kako je došlo do ideje za obradom velikog hita koji među publikom živi i nakon dva desetleća te ne skriva zadovoljstvo novim videospotom koji je sniman u Trakošćanu, HNK Varaždin i čudesnom privatnom stanu u Zagrebu.

"Endija sam upoznala pre dve godine prilikom poseta Zagrebu. Oduševio me svojom pristojnošću, skromnošću i tinejdžerskom odvažnošću da živi svoj san. Jako sam se razveselila kad su me Endi i njegov tim obavestili da rade obradu moje pesme i mogu da kažem da su uradili sjajan posao. Endi je uspeo da zadrži energiju, optimizam i radost ove pesme, a sviđa mi se kako je "prerađen" tekst u muškom rodu! Osećam da Endi, osim harizme, ima i veliko srce za svakoga, a to je zasigurno pobednička formula i ima moju veliku podršku", zaključuje Tajči, prva prava tinejdžerska zvezda na ovim prostorima, čiji je simbol postala narandžasta haljinica s metalnim kolutovima koju svi pamte kao jedan od najupečatljivijih televizijskih trenutaka.

endi.jpg
Fb 

Narandžasta boja i Tajčin nastup na Jugoviziji 1990. bili su jedna od glavnih inspiracija genijalnom umetniku, svetskog renomea, koji se proslavio dizajnom i izradom anđeoskih krila za Viktorija’s Secret.

"Krajem prošle godine, vrativši se iz Londona, video sam tri dosadašnja Endijeva spota i oduševio se kvalitetom. Razveselilo me što i kod nas postoje ljudi koji još uvek teže svetskoj produkciji. Odlučio sam Endiju i njegovu timu ponuditi saradnju i vrlo brzo smo se dogovorili. Za spot "Hajde da ludujemo" izradili smo četiri kostima, koji su sve ručni rad i napravljeni su posebno za Endija, a izradili smo specijalne kostime i za bend i back vokale. Bilo je potrebno preko 200 sati, a na kostimima je radilo 15ak ljudi. Jako sam zadovoljan i drago mi je što mogu pomoći mladom čoveku u ostvarenju snova. Endi je pravi profesionalac, iako mu je tek 16 godina, i predviđam mu velik uspeh, ne samo na hrvatskom tržištu", objašnjava Mario Miše, inače blizak saradnik legendarne Vivienne Westwood, kako je došlo do saradnje s teen idolom današnjih mladih.

http://www.youtube.com/watch?v=WwdBfnY0_nQ

(Hej.teen.385)