Bata Spasojević: Anina energija se uklopila s mojim dizajnom!
Leto u znaku printa.
Druga nedelja dizajnerskog meseca rezervisana je za kreatora Batu Spasojevića, čiju je majicu ponela Ana Kokić. Kreator je pevačicu video kao ženu koja treba da ponese ovaj odevni predmet. U godini u kojoj obeležava petnaestogodišnjicu rada Bata ističe print kao simbol svoje marke, ali i kao glavno obeležje majice osmišljene za akciju magazina Stori:
- Stori ispituje puls ne samo naše modne publike već i svetske. On je više od selebriti lajfstajl magazina, ima odlične reportaže iz segmenta mode i lepote, preko umetnosti življenja, pa sve do kulture i raznih gradskih partija. Vaša čitalačka populacija prati sva moguća dešavanja i na našoj modnoj sceni, tako da je ova akcija pun pogodak. Iz sedmice u sedmicu čitaoci uz novo izdanje magazina mogu da kupe i biraju neki dizajnirani komad odeće i aksesoara.
Kao jedan od naših najuspešnijih dizajnera niste imali dilemu da prihvatite poziv i kreirate odevni predmet koji može svima da bude pristupačan?
- Kupci obično imaju predrasude o tome kako su sve stvari poznatih dizajnera skupe. To je zabluda, a jedan od dokaza je i ova akcija u kojoj će naši komadi odeće biti dostupni svima.
Koliko dugo poznajete Anu Kokić i da li je ona idealna za promociju vaše majice?
- Iako je ranije nisam poznavao, Ana je na mene ostavila veoma snažan utisak kad sam je gledao u šou-programu „Tvoje lice zvuči poznato“, pogotovo u ulozi čuvene svetske pevačice Pink. Tu me je kupila za sva vremena. Vrhunski je profesionalac, velike harizme i samopouzdanja. Inače, veoma je zgodna i šarmantna, a ima i jaku energiju neophodnu za njen poziv, što se upravo uklopilo s mojim komadom odeće i mojim dizajnom. Devojka ili žena koja treba da nosi moju majicu s printom upravo je snažna, harizmatična i u blagom hard-rok glam-šik fazonu. Takva je i Ana, a uz to je i savršena majka.
U kojim prilikama može da se nosi vaša majica?
- U elegantnim prilikama uz dobar crni sako i ravne cigaret-pantalone, upravo onako kako Ana često vidi sebe za veče. Može i u sportskim šik izdanjima, kakva je Ana na ovim fotografijama. Inače, moj brend i jeste kombinacija šik, sportske i elegantne varijante.
(R. S.)
"INTERES ZA VRAĆANJE U SRBIJU SVE VEĆI" Predsednik Vučić: Oko Božića plan za povratak ljudi iz dijaspore