Najveći deo programa posvećen je komunikacijama

Vikend medija festival ove godine okuplja regionalnu komunikacijsku industriju, ali i druge poslovne sektore.

U Rovinju će se na pedesetak predavanja i panela od 18. do 21. septembra raspravljati o širokom rasponu tema, uz neizostavnu vrhunsku zabavu i opuštenu atmosferu. Direktor festivala Tomo Ricov ističe da je razloga za dolazak u Rovinj svake godine sve više.

- Na Vikendu se predaje, raspravlja, predstavlja, zabavlja na sve moguće načine. Vikend je više od okupljanja onih koji nešto znače u komunikacijskoj industriji. To je mesto na kojem se mogu na radionicama steći konkretna znanja i u ležernoj atmosferi sklapati novi poslovi - poručio je Ricov.

Najveći deo programa posvećen je komunikacijama. Predsednik Uprave HURA Damir Ciglar poziva sve na panel koji će se u petak 19. septembra održati u dvorani BalCannes.

- Svima koji dođu na panel „The Perfect Pitch to Pitch Perfect“ obećavam da im pogled na agencijski pitch nikad više neće biti isti - kaže Ciglar.

(LJ. S.)