Četiri televizije utrkuju se za rejting, glavni adut za privlačenje gledalaca rijalitiji u kojima emituju blud i razvrat

Rejtinzi koje ovih dana s ponosom predstavljaju vodeće četiri televizije s nacionalnom frekvencijom pravi su pokazatelj da je Srbija zemlja rijaliti programa.

Najbolji primer za to je TV Hepi, koja je u poslednjih šest meseci podigla gledanost za čak četiri puta zahvaljujući „Parovima“, koje prate milioni ljudi.

Startovanjem još dva šoua - „Farme 6“ i „Velikog brata“ - početkom septembra i na konkurentskim kanalima Prvoj (kao i B92) i Pinku, gledaoci su podeljeni na tri, odnosno četiri TV stanice, ali je lider u gledanosti i dalje ružičasta televizija. Zanimljivo je dodati da u vreme emitovanja „Parova“ u intervalu od 20 časova do dva sata iza ponoći po rejtingu na prvo mesto izbija televizija Hepi.


Uspeh Hepija

Dakle, prema zvaničnim podacima, u noćnim satima nadmašila je gledanost svih ostalih, što se beleži prvi put u istoriji ove televizije.
- Celo proleće „Parovi“ su bili najgledaniji u Srbiji. Hepi je prvi put u istoriji postao najgledanija televizija u državi. Sada su krenula još tri rijaliti programa, a mi smo uspeli da se pozicioniramo od 20 časova do dva ujutru na prvo mesto. Agencija Nilsen pokazuje da smo najgledaniji, što potvrđuju i marketinška istraživanja. U svakom slučaju, ispunili smo sva očekivanja - izjavio je Milomir Marić, glavni i odgovorni urednik televizije Hepi.


Svetski rijaliti

Iz PR tima TV Prva i B92 saopšteno nam je sledeće:
- Zadovoljni smo činjenicom da se na TV B92 emituje najpoznatiji svetski rijaliti šou, koji originalnim sadržajem, odličnim kastingom i visokim kvalitetom produkcije godinama vezuje pažnju miliona gledalaca širom sveta. Regionalni karakter „Velikog brata“ već samom tom činjenicom pomera granice, a s obzirom na to da od početka emitovanja nije prošlo ni nedelju dana, rano je za bilo kakve komentare o gledanosti - rekla je Beba Dragić, direktorka korporativnih komunikacija „Antena grupe“.


S Pinka poručuju:
- Od prvog dana „Farme“ najgledanija smo TV stanica u regionu. Gledanost Pinka je ubedljivo najveća tokom celog dana među komercijalnim emiterima. U prajm-tajm terminima, a to su zajedno termini od 19 do 23 sata, Pink je takođe dominantan. A posle 23 časa prednjačimo u ciljnoj grupi od 18 do 49 godina. Reč je o rezultatima Nilsen grupe - istakao je Darko Popović, savetnik Željka Mitrovića za program.

Ono čime se TV kuće bore za publiku i prestiž su programi u kojima učestvuju takmičari spremni na sve - svađe, seks, tuče, spletkarenje i bezuslovno izvršavanje zadataka koje im nametne produkcija.

Zanimljivo je dodati da su u borbi za gledaoce televizije išle toliko daleko da su u rijalitije pored starleta uvele i psihijatrijske slučajeve, policajce, kriminalce i LGBT populaciju.