Nakon što su je posle deset godina skinuli s Pinka, voditeljka je dobila ponudu da vodi program na kablovskoj. Njena zamenica će biti Nina Radulović Lečić

Bivša voditeljka televizije Pink Snežana Dakić dobila je ponudu da bude glavna urednica novog kablovskog kanala koji pokreće „Telekom Srbija“.

Autorka emisije „Život u trendu“, koja je posle deset godina skinuta s programa Pinka, biće na čelu TV kanala koji će se emitovati u okviru paketa IPTV, saznaje Kurir. Njena zamenica trebalo bi da bude Nina Radulović Lečić, takođe lice Pinka.

Kako smo saznali od izvora bliskog Snežani, pored odličnih uslova za rad i stvaranje novog brenda, Snežana je dobila i pristojnu platu.
- Za mesto glavne urednice ponudili su joj platu od 300.000 dinara. Oduševljena je idejom da joj Nina bude zamenica jer veoma poštuje njen rad. Planirano je da TV kanal u početku bude isključivo zabavnog karaktera, a da kasnije razvije i ostale vrste programa, među kojima je informativa. Ona se još dvoumi da li da prihvati ponudu jer nije imala iskustva u informativnim redakcijama, pa ne zna kako bi se tu snašla. Ako pristane, sigurno je da će se na tom kanalu emitovati i njena emisija „Život u trendu“, a i Nina će takođe imati autorsku emisiju - rekao je naš izvor.

Kako bismo proverili saznanja, pozvali smo Dakićevu.
- Ne bih ništa komentarisala o tome. Naravno, javnost ću o svemu obavestiti kada za to dođe vreme. To će biti vrlo brzo - kratko je rekla Snežana.

I njena koleginica Nina bila je zagonetna.
- Moja politika je da ne pričam o novim projektima dok to prvo ne urade poslodavci. Tako će i sada biti - poručila nam je voditeljka.

Šema novog kanala
ŽENSKA PUBLIKA JE ZANEMARENA

Svesni činjenice da je ženska publika zanemarena u odnosu na mušku populaciju, kojoj je pre svega namenjen sportski program, ideja nam je da u kombinaciji s ponudom određenih filmskih i serijskih programa dotaknemo i domaće sadržaje na temu lepote, zdravlja, fitnesa... Lista saradnika i produkcija određenih sadržaja izbor je našeg partnera, koga smo i angažovali za potrebe produkcije - naveli su iz PR sektora „Telekoma Srbija“.