PSIHOTERAPEUT O PAROVIMA: Učesnici će imati problem kad se vrate u realnost, evo i kakve
Samo nekoliko dana nakon što se najduža i ujedno najskandaloznija sezona rijaliti "Parova" završila, produkcija "Happy" televizije najavila je nastavak ovog formata. I ne samo to, 13 superfinalista, koji su se, duže od deset meseci borili za parče medijske popularnosti, mahom su potvrdili učešće i u novoj sezoni.
Da je suočavanje sa stvarnim životom nešto što će najteže pasti ljudima koji su proveli u izolaciji skoro godinu dana, i laici će lako zaključiti, ali šta će konkretno u stvarnom svetu sačekati jednu rijaliti zvezdu objasnio je psihoterapeut Zoran Milivojević.
"Popularnost ili pre, prepoznatljivost u svojoj sredini ali i u šroj zajednici, je nešto što će nesumnjivo sačekati učesnike "Parova" kada izađu iz rijalitija. Nije tajna da su rijaliti gledan TV foramat u Srbiji i neću preterati ako kažem da je milion ljudi naučilo kako se oni zovu. Nesumnjivo je da će postati neka vrsta heroja u svojim sredinama", rekao je Milivojević na početku razgovora i dodao da većina učesnika ulazi u rijaliti sa jasnom motivacijom: popularnost i finansijska dobit.
"Ljudi koji su se odlučili da uđu u rijaliti znaju zašto su to uradili, imate veliku finansijsku nagradu ali i popularnost. Mogu da kažem da su oni na neki način procenili sebe i jasno je da ne bi svako ušao. Setite se samo pre nekoliko godina glumice, koja se kratko zadržala u istom TV formatu, a tih nekoliko dana je provela uplakana", objašnjava Milivojević i dodaje da su skandali i agresija najčešće način da se drži pažnja publike.
"Najveći problem je što su rijaliti programi dosadni i zbog toga je neophodno napraviti dramu karaktera. Uparvo zato tim psiholaga testira veliki broj kandidata, i biraju "živopisne" ličnosti. To nikako nisu "nenormalni" ljudi, ali jesu ekscentični ali opet nisu ni previše eksplozivni. I jednostavno, spojite nekoliko ekstrema, koji izazivaju varnice, ponekadi i kurcšlus i dobijete dinamiku preko potrebnu rijaliti programu", kaže Milivojević i objašnjava da gledaoci uvek ostaju zapitani da li je neki incident stvaran ili izrežiran.
Međutim, uprkos svakodnevnim tenzijama i izrežiranoj ili stvarnoj agresiji, koja se nakon završetka rijalitija kompenzuje potom kroz popularnost i finansijsku dobit, Milivojević zaključuje da pravi problem sa kojim se rijaliti učesnici suočavaju nastaje kasnije, kada popularnost prođe.
"Njihov problem će nastati nakon godinu dana kada postanu bivši, kada ih svi zaborave. Velika je razlika između života u rijalitiju i realnog života i spuštanje za mnoge će biti bolno. U suštine, njima nije bio problem da izađu iz anonimnosti i sada uživaju u popularnosti koju im je ovakva medijska izloženost dala", kaže on za Blic i dodaje:
"Problem će biti vratiti se u anonimnost, a to ih sve nesumnjivo čeka. Popularnost je kao droga, a ljudi su za nju spremni da urade sve. Živimo u vremenu kada se medijska prepoznatljivost i vidljivost izjednačava sa uspehom u životu. Setite se samo tužnih pokušaja bivši učesnika da se ponovo vrate u žižu medijskog interesovanja", kaže Milivojević i zaključuje da će vraćanje u anonimnost za mnoge biti manje ili više bolno, a ponovnim ulaskom u novu sezonu "Parova" samo će odložiti neizbežno.
"MI NEĆEMO KAO AMERIKANCI DA UPADAMO NA UNIVERZITETE!" Vučić: Jedino mi je žao studenata koji žele da uče! (VIDEO)