Beograd, 21. septembar 2016. godine – U prisustvu mnogobrojnih zvanica iz sveta biznisa, kulture i estrade u restoranu „Savanova“ sinoć je predstavljena nova programska šema prvog i jedinog domaćeg kablovskog lifestyle kanala u Srbiji – "Ženska TV".

Predstavljena nova programska šema Ženske TV Foto: Promo

Nova programska šema u svojoj drugoj sezoni obećava još sadržajnije i kvalitetnije programe, obogaćene za čak šest novih emisija, koje će još dublje i sveobuhvatnije obrađivati sve ženske teme.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


Uz već poznate formate i televizijska lica „Ženske TV“ – Snežanu Dakić, Boška Jakovljevića, Irenu Jovanović, Ninu Radulović Lečić, Ivu Štrljić i Jelenu Tinsku, promovisana su i nova lica koja će od ove sezone pojačati tim „Ženske TV“. Voja Nedeljković će svakoga dana voditi emisiju „Dobar dan i doviđenja“ koja će se baviti autentičnim ljudskim pričama i sudbinama, dok će Gorica Nešović u svojoj emisiji „Prijatno“ svakodnevno savetovati publiku kako da u kuhinji, ali i životu spoje lepo i korisno. Tamara Đurić će u „Ženskom pitanju“ analizirati istinski položaj žene u našem društvu, dok će Ksenija Bujišić voditi interaktivnu emisiju u kojoj će gledaoci moći da postavljaju pitanja, ali i da biraju goste. Novina je i ta da će u novoj sezoni četiri profesionalna lifecoach-a voditi emisiju „Kauč“ u kojoj će deliti dragocene savete na konkretne životne probleme gledalaca.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


Povodom predstavljanja nove programske šeme, zvanicama se obratila i Aleksandra Kostadinović iz Rivijera filma, koji je vlasnik kanala „Ženska TV“.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


„U poslovnom poduhvatu zvan „Ženska TV“ mi smo pre svega videli neiskorišćen tržišni potencijal i nišu ka kojoj se nijedan TV kanal do sada nije u potpunosti usmerio – a to je stavljanje žena u fokus za kreiranje celokupnog sadržaja. Mi smo ovim projektom spojili dve stvari – jedna je trend da se celokupan medijski sadržaj sve više stavlja u svrhu contenta, a drugi personalizacija sadržaja, te smo tako kreirali jedinstven sadržaj koji se obraća ženama. U novoj sezoni taj sadržaj je još kvaliteniji i jedva čekamo da sve krene“, izajavila je Aleksandra ovim povodom.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


„Naš cilj je da u živote gledateljki svakoga dana unesemo makar trunku lepote, malu dozu dobrog i korisnog. Da kao nova, šarmantna, ali i mudra prijateljica, budemo oslonac koji razume njihove želje i potrebe. Oslonac koji shvata njihove dileme, koji otvoreno i kompetentno govori o brojnim izazovima sa kojima se suočavaju u porodici i društvu.“ – izjavila je prilikom obraćanja Snežana Dakić, autor i voditelj „Ženska TV“.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


U ime kompanije Telekom Srbija, prisutnima se obratila i Natalija Jegdić, izvršni direktor za privatne korisnike: “Telekom Srbija već dugi niz godina podržava projekte iz različitih oblasti. Ženska TV je još jedan od projekata koji smo podržali iz razloga što smo prepoznali njen potencijal kao prvog i jedinog domaćeg specijalizovanog lifestyle kanala koji svojim raznovrsnim programom i temama koje obrađuje i pokriva značajnu ciljnu grupu gledalaca sa jedne strane, a sa druge strane podstiče domaću produkciju i promoviše kreativnu industriju koja upošljava veliki broj mladih ljudi čiji rad i trud zavređuju pažnju šire javnosti. Ženska TV je u prethodnoj sezoni opravdala naše poverenje plasirajući se po gledanosti u sam vrh liste od preko 120 kanala u Osnovnom paketu mts TV servisa Telekoma Srbija, što nas uverava da smo napravili pravi izbor kada smo ovaj projekat podržali. Očekujemo da će Ženska TV i Telekom Srbija i u narednom periodu ostvariti uspešnu saradnju na obostrano zadovoljstvo, a posebno na zadovoljstvo gledalaca Ženske televizije i korisnika mts TV servisa Telekoma Srbija.”.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


"Ženska TV", za čiji vizuelni identitet je zaslužan naš najpoznatiji grafički dizajner Slavimir Stojanović, je prvi domaći kablovski lifestyle kanal koji svojim sadržajima pokriva najširi spektar tipično ženskih interesovanja. Program televizije je koncipiran tako da kroz dnevne, studijske talk-show emisije, čiji su autori i voditelji poznata i priznata TV lica postavlja pitanja i nudi odgovore na sve što interesuje lepši pol, od muško-ženskih emotivnih i porodičnih odnosa, do zdravlja, mode, posla, edukacije, IT-a, showbiznisa i stila. Mozaik upotpunjavaju licencni naslovi, hit serije i filmovi i dokumentarne emisije.
tv-prva-nova-tv-sema-goca-trzan.jpg
Foto: Promo


Misija "Ženske TV" je da pomogne ženama da se bolje snađu u ovom svetu koji se menja velikom brzinom. Svetu koji je pun izazova, ali i mogućnosti. Zato ova televizija kreira kvalitetan, relevantan i razumljiv program koji inspiriše, edukuje, ali i zabavlja.