Lena Kovačević progovorila je o spotovima i muzici, a jedna stva joj smeta.

Pevačica kaže da nije za mlade da gledaju spotove koji su postali čista erotika.

"Amerika, Holivud, Los Anđeles su tu u velikoj prednosti u odnosu na nas, što prvo imaju budžete. Rijanini spotovi su preko 200.000.0000 dolara. Dakle, oni imaju neograničene budžete. To je prva stvar. I onda zatim imate ekipu ljudi koji sa tim neograničenim budžetom zna tačno šta da radi", rekla je Lena.

lena-10072017-0002-1.jpg
ATA images 

"Vrlo je nezgodno, zato što danas spotovi u suštini privlače masu na jedan način da muziku posmatraju kroz nekakvu vrstu erotike. Uopšte da se ne lažemo, spotovi su danas postali čista erotika, nekakvo štivo za odrasle. Mislim da su neprimereni za mlade ljude... Mislim da je to uzelo maha i otišlo dovraga totalno. Ali nećemo da budemo previše negativni", rekla je muzičarka.

grujic-katarina--damir-dervisagic.jpg
Damir Dervišagić 

Kurir.rs/K.Đ/Pink, Foto: ATA Images