Ko nema prave prijatelje na Tviteru, može povoljno da ih nađe na virtuelnom tržištu

I slava ima cenu.
Marija Šerifović jedna je od poznatih ličnosti koje kupuju folovere na društvenoj mreži Tviter! Za neupućene, to su oni ljudi koji prate vaše aktivnosti na ovoj mreži. Zapravo, to su virtuelni sagovornici, nešto slično prijateljima na Fejsbuku.

U poslednje vreme često se moglo čuti da neke javne ličnosti, pa čak i običan svet željan popularnosti (bar u tom domenu), kupuju pratioce na ovoj društvenoj mreži. Napokon, postoje i načini da se utvrdi ko stvarno ima armiju pratilaca, a ko se za privid popularnosti ne libi čak ni da plati folovere.

Naš poznati stručnjak za internet, preduzetnik i predavač internet marketinga na fakultetu Istok Pavlović potvrdio nam je da neke naše poznate ličnosti kupuju folovere na Tviteru, između ostalih i Marija Šerifović. Evo i primera. Marijin broj pratilaca je sa 43.865, koliko je imala 24. jula ove godine, za jedan dan skočio na 60.861! Dakle, Marija je preko noći dobila skoro 17.000 novih folovera! Što je, praktično, nemoguće, sve i da je opet pobedila na Evroviziji! Osim Marije, veliki instant pomak u popularnosti na Tviteru zabeležio je i njen brat Danijel Pavlović.

(M. K. V.)