Završeno šesto izdanje Kopaonik Music Week festivala uz rekordnu posetu!
Nakon dva martovska vikenda, Kopaonik Music Week festival zvanično je završen. Šesto izdanje najpopularnijeg zimskog muzičkog festivala, obeležili su nastupi nekih od najvećih izvođača u čitavom regionu, među kojima su Saša Matić, Ceca, Jelena Karleuša i Dino Merlin! U prilog tome da je za festival ove godine vladalo najveće interesovanje do sada govori činjenica da su sva četiri koncerta rasprodata u rekordnom roku pre početka festivala, kao i paketi u okviru aranžmana koje su nudili hoteli Grand, Gorski i Viceroy.
Već nakon prvog vikenda, nastupima Saše Matića i Cece ispunjena su sva očekivanja posetilaca, dok su Jelena Karleuša i Dino Merlin atmosferu doveli do usijanja. Sala hotela Grand bila je prepuna ljudi koji su imali prilike da uživaju kako u velikom energetskom naboju za vreme Karleušinog nastupa tako i u nestvarnoj količini emocija dok je Dino Merlin izvodio neke od svojih najvećih hitova.
“Uživali smo u ponovnom susretu s publikom nakon dugo vremena. Vremena jesu teška, međutim ja sam optimist; i da znam da će sutra biti smak svijeta, posadio bih drvo da nikne, jer znam da će nekom drugom praviti hlad. Ostanimo optimisti”, poručio je Dino Merlin za kraj i pozdravio se sa publikom, koja je ovog umjetnika nakon puna dva sata ispratila ovacijama.
Ovogodišnje izdanje festivala ostaće upamćeno i po jedinstvenom audio-vizuelnom spektaklu za koji je bila zadužena Skymusic produkcija: “Drago mi je što smo nakon godinu dana pauze uspeli da ponovimo tradicionalni spektakl na Kopaoniku. Zabrane okupljanja počele su upravo između dva vikenda na Music Weeku i nadamo se da će to ostati naša prošlost. Koliko god da Skymusic važi za organizaciju koja nema konkurenciju kada je u pitanju produkcija, uvek je izazov kada se iznova treba dokazivati publici i opravdati očekivanja. Videlo se po atmosferi koliko je publika željna provoda i ozbiljnih muzičkih događaja” izjavio je Milenko Škarić i dodao da se za ovu godinu priprema dugačka lista koncerata i događaja.
Jelena Karleuša iskazala je svoje oduševljenje planinom, koju je nazvala srpskim biserom turizma, ali i Music Week festivalom za koji kaže da je festival koji pomera granice jer joj je pružena mogućnost da se približi svetskim standardima, kada je produkcija u pitanju, kao i da je Kopaonik Music Week prvi festival gde se oseća kao da je na nekom festivalu u Njujorku!
“Music Week je jedan od naših projekata na koji smo izuzetno ponosni, a ove godine se vratio u svom najboljem izdanju sa željom da gostima nakon gotovo dve godine pauze priredimo iskustvo za pamćenje. Originalan koncept idealnog skijanja u martu i muzičkog spektakla, ovog puta upotpunjen je novim izdanjem i luksuznim sadržajima hotela Grand, čime smo još jednom pomerili granice i Kopaoniku doneli dodatni nivo premium sadržaja”, rekla je povodom festivala Svetlana Kostić, direktorka marketinga i komunikacija MK Resorta.
Kopaonik Music Week festival još jednom je pokazao zbog čega je u širokim krugovima poznat kao ekskluzivni muzički događaj koji spaja nastupe velikih zvezda sa idiličnim martovskim skijanjem na glamuroznoj lokaciji.
Promo tekst
"S PREDSTAVNICIMA KOMPANIJE ZIĐIN O DALJOJ SARADNJI" Vučić posle sastanka: Posebno smo se osvrnuli na ekonomski značaj projekata i otvaranje novih radnih mesta