NIKO KAO ONI NISU ISKORISTILI SKANDALE, SVAĐE I PRELJUBE! Luna i Marko ŠIRE biznis na CELI SVET, ovo će im doneti ENORMNU zaradu
Iako su mnogi nekadašnji učesnici rijaliti šou-programa pokušali da od Jutjuba naprave stalni izvor prihoda, jedni od retkih kojima je to zaista pošlo za rukom su Luna Đogani i Marko Miljković.
Njihov kanal redovno prati preko 140.000 ljudi, dok su njihovi video zapisi dosad zbirno pregledani preko 70 miliona puta. Zato su Luna i Marko doneli odluku da izađu u susret i strancima koji žele da gledaju njihove dogodovštine, sa posebnim osvrtom na bračnu zajednicu i roditeljstvo.
Naime, Miljković je obelodanio da će od sada svaki njihov video zapis biti titlovan, pri čemu je pokazao kako to u praksi funkcioniše na engleskom i turskom jeziku.
- Napredujemo iz dana u dan. Odsad ćete moći da uživate u našem kanalu na svim jezicima. Moraju se uvesti neke novine posle dve godine postojanja - poručio je jutjuber.
Podsetimo, Luna je postala poznata celom regionu kada je u prvoj sezoni Zadruge bila sa oženjenim pevačem Slobom Radanovićem. Potom je u rijaliti ušla i Kija Kockar, Slobina žena, koja je i odnela pobedu. Mlada Luna je bila izvrgnuta u javnosti i proglašena ljubavnicom, ali je uspela u drugoj sezoni da pridobije simpatije gledalaca, čak je i pobedila i našla ljubav svog života Marka Miljkovića, s kojim je prošle godine dobila i ćerkicu.
kurir.rs
Bonus video:
"OVO JE SAMO POČETAK OSTAVKI" Vučić: Težak psihološki udarac za zemlju, mi 14 ljudi ne možemo da vratimo, VAŽNO JE DA USLEDI KAZNA