Ljudi iz branše kažu kako bi za takve reklame trebalo da dobija najmanje 50.000 evra, ali ističu kako su ugovori u reklamnoj industriji dobro čuvana tajna i stvar dogovora između stranaka

Severina (41) trenutno ima godišnji ugovor sa četiri kompanije, a u protekle tri godine snimila je još pet reklamnih kampanja. Sladoled reklamira istom pesmom kao nekad voćni jogurt.

"Nije bilo problema sa autorskim pravima, jer ona za kompaniju koja se reklamira vrede dok traje kampanja", kaže Severinin menadžer Tomica Petrović.

Splićanka je otpevala prilagođenu verziju pjesme "Mili moj" u kampanji za voćni jogurt 2002. Seve, tada najpoznatija po hitovima "Djevojka sa sela" i "Dalmatinka" koji su je prikazivali kao devojku tradicionalnih vrednosti, u reklami je domaćica koja sprema mlečni specijalitet u seoskoj idili. Verziju "Mili moj" za sladoled Severina 11 godina posle pjeva senzualno, a zbog oskudnog kostimića i zavodljivih plesnih kretnji podsjeća na go-go devojku ili burlesknu plesačicu.

"Nikad nisam zavisila ni od koga, tako da sam morala da počnem da raditim jer sa Aleksandrom u Zagrebu živim u stanu za koji još plaćam kredit. Pomažem i celoj svojoj porodici. Zato se ovoliko i trudim, dvostruko više. Snimila sam hrpu reklama da mogu da finansiram produkciju koncerata. Za ženu koja nema podršku sa strane to je i teško i izazov. Ali sam zato i dvostruko srećnija jer sam uspela. I postala sam snažnija. Mislim da sam fantastična majka jer ću svojim primerom naučiti sina da ne zavisi ni od koga, da bude slobodan, da može da bude sve što poželi i uspeti sopstvenim radom. I da ceni žene gledajući moj primer", izjavila je Severina za B92.
severina-sin-maneken.-.jpg
Foto: Goran Matijašec/fejsbuk

Pevačica je godinama zaštitno lice nemačke automobilske kompanije, marke luksuznih švajcarskih satova, lanca prodavnica cipela i slovenskih banja. Od 2010. snimila je kampanje za osiguravajuću kuću, pivaru, naftnu kompaniju i trgovinu odeće. Ali teško je reći što sve zapravo reklamira.

Po kampanji bi trebalo da dobije barem 50.000 evra jer stoji iza brenda.

Uz godišnje ugovore i ugovore o snimanju kampanja, Severina ima i mnoštvo manjih angažmana kojima promoviše određene proizvode, mesta i usluge.

Najveća hrvatska zvezda na brojne događaje kojima se predstavljaju proizvodi ne dolazi besplatno, pa je i to jedan od njenih izvora prihoda. Glumci za glavnu uloge u reklami mogu dobiti koliko i za glavnu ulogu u filmu, a to je obično između 20 i 30 hiljada evra. Ali najverovatnije najveća regionalna zvezda uzima više jer ona u kampanjama ne glumi nekog drugog, nego svojim imenom garantuje kvalitet proizvoda i kompanije koju reklamira. Ljudi iz branše kažu kako bi za takve reklame trebalo da dobija najmanje 50.000 evra, ali ističu kako su ugovori u reklamnoj industriji dobro čuvana tajna i stvar dogovora između stranaka. Plata zvezde zavisi od brojnih faktora, pa je tako Severina možda pristala i na manji honorar od švajcarske kompanije jer je procenila kako je za njen imidž dobro biti zaštitno lice luksuznih satova.

Moguće je da kompanija od svoje zvezde poželi i više. Slovenske banje koje Seve reklamira u ponudi imaju wellness pakete "Severinin izvor mladosti" i dvodnevni "Severinin kraljevski program". Stručnjaci kažu kako je to moralo jako puno da ih košta. Praktikuju se i kompenzacije, pa je tako Seve sa trgovinom dizajnerske odeće, koju reklamira sa sinom Aleksandrom, mogla da dogovoriti da ih određeno vreme besplatno oblače.