Atraktivna pevačica u spotu za pesmu „Živelo more“ nosi čizme marke „tom ford“ od 4.000 evra, kakve su ovog leta nosile svetske dive

Nema šta, baš joj lepo stoje.
Dijana Janković važi za nekoga ko neprekidno prati modne trendove. To dokazuje i detalj koji nam je zapao za oko iz novog spota za pesmu „Živelo more“. Naime, čizme koje je nosila u sceni na skupocenom automobilu marke su „tom ford“, a koliko se na internetu može videti, njihova cena je vrtoglavih 4.000 evra. Isti model nosile su ovog leta i Dženifer Lopez, Rijana i Ana delo Ruso, pa je nezvanično proglašen modnim komadom godine.
- Uz pomoć svog stiliste Nemanje Ivaniševića uspevam da dođem do sjajnih i najkvalitetnijih odevnih predmeta. Ne bih volela da komentarišem njihovu cenu - kratko je u poruci prokomentarisala Dijana.

Pesma i spot su, inače, odlično primljeni kod publike, a broj pregleda na Jutjubu raste iz dana u dan. Atraktivna pevačica je veoma zadovoljna, a kadrovi za ekranizaciju numere koju je komponovao Damir Handanović, a čiji tekst je napisala Marina Tucaković, snimani su na atraktivnim lokacijama na Crnogorskom primorju. Dijana se u videu, koji kao reditelj potpisuje Bojan Stanić, pojavljuje u skupocenim kupaćim kostimima u kojima njeno seksi telo dolazi do potpunog izražaja.

(M. D.)