Dijana nogu uz nogu s Rijanom i Džej Lo
Nema šta, baš joj lepo stoje.
Dijana Janković važi za nekoga ko neprekidno prati modne trendove. To dokazuje i detalj koji nam je zapao za oko iz novog spota za pesmu „Živelo more“. Naime, čizme koje je nosila u sceni na skupocenom automobilu marke su „tom ford“, a koliko se na internetu može videti, njihova cena je vrtoglavih 4.000 evra. Isti model nosile su ovog leta i Dženifer Lopez, Rijana i Ana delo Ruso, pa je nezvanično proglašen modnim komadom godine.
- Uz pomoć svog stiliste Nemanje Ivaniševića uspevam da dođem do sjajnih i najkvalitetnijih odevnih predmeta. Ne bih volela da komentarišem njihovu cenu - kratko je u poruci prokomentarisala Dijana.
Pesma i spot su, inače, odlično primljeni kod publike, a broj pregleda na Jutjubu raste iz dana u dan. Atraktivna pevačica je veoma zadovoljna, a kadrovi za ekranizaciju numere koju je komponovao Damir Handanović, a čiji tekst je napisala Marina Tucaković, snimani su na atraktivnim lokacijama na Crnogorskom primorju. Dijana se u videu, koji kao reditelj potpisuje Bojan Stanić, pojavljuje u skupocenim kupaćim kostimima u kojima njeno seksi telo dolazi do potpunog izražaja.
(M. D.)
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti