Šesta sezona rijaliti šou programa "Zadruga" je počela, a vlasnik televizije Pink Željko Mitrović potrudio se da nadmaši sve prethodne sezone i u projekat uložio više nego ikad dosad.

Mitrović je navodno iskeširao čak sedam miliona više nego 2018. godine, kada je u čuveni Imaginarijum uložio 18 miliona evra.

- Iako je peta sezona planirana kao poslednja sezona Zadruge, Mitrovići su rešili da nastave s emitovanjem zbog ogromne gledanosti koju je donela Zadruga 5. Ipak, Željkova ideja bila je da znatno promeni koncept rijalitija i učini ga što zanimljivijim, pa je poslednjih meseci radio na tome da promeni i dodatno oplemeni enterijer i eksterijer. Počev od novih dvorišnih skulptura, umetničkih slika, novog nameštaja i rasporeda u samoj Beloj kući. Takođe je isplanirao da uveze luksuznu jahtu koja će predstavljati nagradu za one zadrugare koji uspešno obavljaju nedeljne zadatke, a na kojoj će moći da se baškare. Te početne promene su ga koštale preko 5.000.000 evra - priča izvor za Alo i da su Mitrovići veliki novac dali na kamere i ozvučenja najnovije generacije.

semrajderzadruga-4.jpg
Printscreen YouTube 

- Iako je sve prethodne sezone pratila vrhunska oprema, Željko je i pre nego se završila Zadruga 5 dogovorio dopremanje kamera i ozvučenja najnovije generacije, i to iz više gradova u Evropi. Želeo je da ima najbolje sa tržišta i da prenos programa bude na najvišem nivou. To je jedna od promena koja će se prva uočiti budući da kamere koje je postavio daju rezoluciju takvu da će gledaoci imati osećaj da sede u sobi s ukućanima, što je Pink koštalo više od dva miliona evra. Dodatno je morao da plati više od 100 novih radnika, koji su zajedno sa starim zaposlenima vredno radili na realizaciji izgradnje i promena koje je isplanirao - zaključuje izvor.

Podsećanja radi, Mitrović je nekoliko nedelja pre nego je zvanično počela druga sezona Zadruge i javno potvrdio da ga je realizacija takvog programa koštala više od 18 miliona evra, koje je tokom emitovanja uspeo da duplira, pa ne čudi njegovo znatno veće ulaganje u svaku narednu sezonu.

Tokom poslednjih pet sezona Zadruge više od 400 rijaliti učesnika prošlo je kroz Belu kuću.

Mnogobrojnost takmičara, ali i njihovo često smenjivanje tokom trajanja sezona učinilo je program najgledanijim na Balkanu.

kurir.rs/alo

Bonus video:

00:09
Vatromet sija nad Šimanovcima Izvor: Kurir