Televizija Pink tokom vikenda oborila rekorde gledanosti, Red TV ostvarila fantastične rezultate
Vlasnik Pink Media Group, Željko Mitrović, i ove godine je najmoćniji čovek u medijima, ostavivši iza sebe vlasnike drugih televizija, producentskih kuća, umetnike i druge pripadnike srodnih zanimanja. Kada je reč o uspehu televizije Pink i poziciji medijskog lidera, Željko Mitrović i dalje uspeva da održi odličan balans između zabavnog programa, domaćih i stranih serija, ali i informativnog sadržaja – zahvaljujući čemu je televizija Pink neprikosnovena među svim komercijalnim emiterima. Pored toga što je televizija Pink najgledanija televizija u regionu, a što sve ostale kompanije u okviru Pink Media Group beleže fenomenalne rezultate kako u zemlji, tako i u regionu, najnoviji uspeh Mitrovićeve najmlađe kompanije „PR-DC“ jeste prestižna nagrada "Tesla spirit awards" koju je ova kompanija pre dve nedelje dobila u Njujorku za sav doprinos koji su pružili u oblasti bespilotnih letelica i celokupne avio-industrije.
Činjenica da je Željko Mitrović, vlasnik kompanije Pink Media Group i glavni i odgovorni urednik televizije Pink, 10. godinu zaredom najmoćniji čovek u šoubiznisu, kao i najmoćniji čovek u medijima, potvrđena je i gledanošću televizije Pink tokom vikenda. Televizija Pink je tokom petka i subote bila najgledanija televizija u Srbiji, dok je u nedelju bila najgledanija komercijalna televizija u Srbiji, govore jedini zvanični rezultati merenja gledanosti agencije Nilsen. Televizija Pink bila je gledanija od svih komercijalnih emitera, ali i Javnog servisa Srbije u totalu, među ženskom publikom, među gledaocima starosti od 18 do 49 godina, među ženskom publikom starosti od 18 do 49 godina, među gledaocima sa teritorije Beograda, kao i među urbanom populacijom.
Vikend su obeležila dešavanja u najgledanijem rijaltiiju na Balkanu „Zadruga 6“. Milionski auditorijum širom Srbije, Balkana i dijaspore u petak je bio uz televiziju Pink i ulazak Ane Ćurčić, bivše supruge Zvezdana Slavnića, u „Zadrugu 6“. Vanredno ubacivanje Ane Ćurčić u „Zadrugu 6“ u petak je pratilo 45 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 54 odsto ženskog auditorijuma. Sa blizu 1.100.000 gledalaca, emisija „Zadruga 6: Ubacivanje Zvezdanove žene“ bila je 3. najgledanija emisija u danu na svim televizijama. Televizija Pink je tokom vanrednog ubacivanja u najgledaniji rijaliti u regionu bila gledanija nego sve ostale televizije zajedno, i to u svim kategorijama gledalaca!
Milionski auditorijum pratio je i Pinkove zabavne emisije – „Praktična žena“, „Zvezde Granda: Specijal“, „Magazin In“, „Balkanska veselja“ i „Premijera – Vikend specijal“ sa više od 1.700.000 gledalaca. Muzičko takmičenje „Zvezde Granda“ pratilo je 24 odsto televizijskog auditorijuma, odnosno 29 odsto ženskog auditorijuma. Sa više od 1.400.000 gledalaca, „Zvezde Granda“ bile su ubedljivo najgledanija emisija u danu na svim televizijama.
Televizija Pink bila je apsolutni lider i u informativnom programu. „Nacionalni dnevnik“ je ušao u top 10 najgledanijih emisija u danu na svim televizijama, a podjednako gledani bili su i ostali informativni formati, ako i politički talk show „Hit Tvit“. „Novo vikend jutro“ je sa više od 1.300.000 gledalaca bilo 3. najgledanija emisija u danu i ubedljivo najgledaniji jutarnji program u Srbiji.
Pored rekordnih rezultata gledanosti televizije Pink, fantastične rezultate ostvario je i kablovski kanal Red TV. U totalu, Red TV zauzeo je 11. poziciju na listi svih kablovskih kanala, ali i televizija sa nacionalnom frekvencijom. Kada je reč o gledaocima starosti veće od 50 godina, Red TV zauzeo je 7. poziciju mešu svim kablovskim kanalima, ali i kanalima sa nacionalnom frekvencijom. Među svim Pinkovim kablovskim kanalimima, kojih ima više od 60, Red TV je ubedljivo najgledaniji kanal.
Uz ovakve neverovatne rezultate televizije Pink i Red TV-a, kao i Pink M (u Crnoj Gori), Pink BH (u Bosni i Hercegovini), paket od 70 kablovskih kanala, izdavačka kuća „City Records“, avio-kompanija „Air Pink“, kompleks filmskih studija „Pink Films International“ (PFI), vazuhoplovna kompanija za proizvodnju bespilotnih letelica "Pinkov razvojno - istraživački centar" (PR-DC), „Apollon“ - prvi lokalni servis za gledanje filmova i serija, „Globaltel“ - prvi srpski virtuelni mobilni operater, kao i Insta TV - prvi interaktivni kanal u Srbiji – koji čine višemilionsku kompaniju Pink Media Group, Željko Mitrović sa pravom nosi dvostruku titulu – najmoćniji čovek u šoubiznisu i najmoćniji čovek u medijima. Pink Media Group, na čelu sa Željkom Mitrovićem, nastaviće i u 2023. da svojim uspesima i inovacijama pokaže zašto je kompanija za primer u ovom delu Evrope i da definitivno ima lidera koji postavlja nove standarde u medijima.
Promo tekst
VUČIĆ RAME UZ RAME SA SVETSKIM LIDERIMA: Predsednik na Samitu Evropske političke zajednice o ozbiljnim izazovima i sukobima sa kojima se suočava ceo svet (FOTO)