DOBRAŠINOVIĆ Otkazivanjem Telekomovih reklama Kuriru šalje se poruka: Ako si poslušan onda ćeš jesti
Kompanija „Telekom Srbija“, koju kontroliše Vlada Srbije, prestala je 17. novembra da se oglašava u Kuriru, a stručnjaci su saglasni da je reč o politički dirigovanom potezu i pritisku na medije.
Povodom ovog skandaloznog poteza, Dragan Dobrašinović. predsednik Koalicije za nadzor javnih finansija i direktor Topličkog centra za demokratiju i ljudska prava kaže za Kurir da je ovo jasna poruka izvršne vlasti u cilju disciplinovanja Kurira, i medija uopšte:
- Oglašavanje države kroz državne organe i preduzeća u medijima nema samo poslovnu i komercijalnu, već i izraženu poliitičku dimeniju. Nije teško razumeti da se kroz ovaj vid oglašavanja kupuje politički uticaj i ostvaruje kontrola u medijima.To je nešto što smo videli, viđali i što ćemo tek gledati.
Ovaj slučaj sa Telekomom deluje prilično očigledno. Šalje se jasna poruka mediju u kome su se do juče oglašavali. Izgleda mi prilično očigledno da će i drugi državni subjekti početi da se povlače iz poslova sa Kuririom. Jasna je politika izvršne vlasti - ako slušaš onda ćeš jesti, ako ne - nećeš. Ako si dobar i disciplinovan onda u redu, možemo sve, a ako ne - onda ćemo drugačije. Vlast pokazuje da je u njenim rukama i so i hleb i batina. Poruka je dosta jasna, kaže Dobrašinović.
PREDSEDNIK VUČIĆ SA PREDSEDNICOM SAVETA ZA DUALNO OBRAZOVANJA ŠVAJCARSKE: Ključna uloga u smanjenju stope nezaposlenosti