Sa pojavom virusa Covid-19 i svetske pandemije koja je ubrzo usledila, ceo svet skoro da je stao. Svuda na planeti život je počeo da se odvija u izolaciji i socijalom distanciranju kao glavnim preventivnim merama u zaustavljanju širenja epidemije. Ovakve okolnosti doprinele su razvijanju novih, pozitivnih praksi, ljudi su našli način da se povežu i pokažu solidarnost koja je neophodna za život u zajednici.

Svesni značaja koji telekomunikacije imaju u kriznim situacijama, u Telekomu Srbija bili su čvrsto rešeni da omoguće neometano poslovanje i rad svih svojih usluga, uz obaveznu zaštitu zdravlja zaposlenih. Glavni cilj bio je efikasan rad mreže i celokupne infrastrukture naglo opterećene usled značajnog uvećanja protoka podataka, korišćenja interneta i telefonije.

Uvođenjem socijalnog distanciranja i opšteg karantina, potrebe korisnika za mobilnom i fiksnom telefonijom, internetom i televizijom, povećale su se znatno i veoma naglo, stavljajući na test već postojeću infrastrukturu Telekoma Srbija. Veći deo privrede preusmerio se na rad od kuće, dok su građani bili u situaciji da u svojim domovima uz pomoć digitalnih tehnologija uče i rade, da se informišu, razgovaraju sa svojim najbližima, kao i da se zabave u slobodno vreme. Usled svega toga, efikasno funkcionisanje mreže bilo je moguće upravo zahvaljujući stručnosti i posvećenosti zaposlenih u Telekomu.

Tehničari, IT stručnjaci, ekipe na terenu i u call centrima radili su neprekidno sa istim ciljem - neometan rad svih usluga bez problema i zastoja. Oni su neprekidno bili na usluzi korisnicima, radeći danonoćno, nadljudskim naporima, kako bi mobilna i fiksna telefonija, televizija i internet radili efikasno, smanjujući time distancu među ljudima, povezujući porodice i prijatelje i omogućavajući da se život, ekonomija i čitav svet i dalje kreću.

Briga o zaposlenima

Upravo su isti ti zaposleni bili prioritet kompanije. Telekom Srbija je nastojao da svim svojim radnicima osigura bezbedne uslove za rad. Veoma brzo su donete odluke kako bi se celokupno poslovanje kompanije prilagodilo preporukama i merama donetim od strane Vlade Republike Srbije. Veliki deo zaposlenih u Telekomu otpočeo je rad od kuće, dok su za one koji zbog specifičnih zahteva posla nisu mogli da rade iz svojih domova, obezbeđene sve mere zaštite. Strogo se poštovala međusobna distanca, radnici su dobili zaštitnu opremu, u poslovnicama i prodajnim mestima postavljene su pregradne barijere, dok su radne prostorije i površine redovno dezinfikovane.

img-1428-1536-1024.jpg
Promo 

Donacija za borbu protiv korona virusa

Kao velika, domaća i pre svega društveno odgovorna kompanija, Telekom Srbija se već na samom početku uključio u borbu protiv epidemije korona virusa donirajući 20 miliona dinara zdravstvenom sistemu naše zemlje u cilju nabavke dodatne opreme. U koordinaciji sa Ministarstvom zdravlja sredstva su dodeljena Institutu za virusologiju, vakcine i serume „Torlak“, Klinici za infektivne i tropske bolesti KCS, Kliničkom centru u Nišu i Pokrajinskom sekretarijatu za zdravstvo u Novom Sadu, za nabavku testova na Covid-19, reagenasa, medicinske i druge opreme potrebne u toku trajanja epidemije.

Takođe, u uslovima vanrednog stanja i prateće izolacije, osetljivim grupama stanovništva, pre svega najstarijim, bila je potrebna pomoć. Terenski prodavci Telekom Srbija i kablovskog operatora Supernova odmah su se priključili lokalnim civilnim službama i svoj volonterski rad usmerili tamo gde je najpotrebnije.

Ove dve kompanije dale su svoj doprinos i pokretanjem kampanje „Pomozimo im da ostanu kod kuće“ sa ciljem da podrže i ohrabre starije sugrađane u poštovanju mera izolacije tokom trajanja epidemije. Podršku kampanji na društvenim mrežama dao je veliki broj javnih ličnosti, organizacija i influensera među kojima i premijerka Ana Brnabić, glumci Miloš Biković, Milan Marić, Jelisaveta Orašanin, Nina Janković, Tamara Dragićević, Miloš Timotijević, pevači Nikola Rokvić, Nataša Bekvalac, Coby, Milica Todorović, FK „Partizan“ i FK „Crvena Zvezda“, Košarkaški i Streljački savezi Srbije i mnogi drugi.

Telekom Srbija i Supernova doneli su i odluku da tokom protekla dva meseca ne isključuju usluge korisnicima starijim od 65 godina zbog neplaćenih računa, kao i da im se na iste ne obračunavaju kamate. Dodatno, otključali su i veliki broj dodatnih kanala omogućivši svim korisnicima da vreme kod kuće provedu uz sjajne TV sadržaje.

Sada, kada je vanredno stanje zvanično ukinuto, a mere popuštaju, naš život polako počinje da liči na onaj koji smo vodili pre epidemije. Prethodna dva meseca našu svakodnevnicu obeležilo je vreme provedeno kod kuće, dobar TV program, online treninzi i časovi kulinarstva, telefonski pozivi, poruke, video sastanci i drugi načini komunikacije koji su nam omogućili da nastavimo svoje aktivnosti i odnose i tokom izolacije. Na ovaj način, još jednom je postalo jasno koliko veliku i značajnu ulogu imaju telekomunikacije u životima svih nas, u vanrednim, ali i redovnim vremenima.

Promo tekst