Recept za uspešno poslovanje Razgranata prodajna mreža
Ono na šta se nikako ne sme zaboraviti je da se paralelno sa ulaganjem u e-commerce mora ulagati i u razvijanje maloprodajnih mreža, što će se pokazati izuzetno značajnim u vremenima koja dolaze. Kupci, koje je vreme pandemije naviklo na online kupovinu, sasvim sigurno će, kada se pandemijski uslovi života završe, potražiti i teritorijalnu dostupnost brendova. Velike kompanije, prateći potrebe kupaca, širenje prodajnih mreža smatraju jednim od važnijih alata u procesu održivosti poslovanja.
|
Prvi salon nameštaja Forma Ideale je otvoren 2007. godine i tada je počelo širenje maloprodajne mreže koja danas broji 39. salona i zapošljava preko 650 ljudi.
U 2021. godini se nastavio trend približavanja kupcima, pa je tako u martu ove godine otvoren salon nameštaja Forma Ideale u Bačkoj Palanci, a samo jedan mesec kasnije, otvara se maloprodajni salon u Prijepolju.
Otvaranje salona u Prijepolju planirano je za 29. april, a kompanija je ponosna na činjenicu da je prodajna mreža došla do 40. salona nameštaja Forma Ideale u Srbiji.
U novom izložbeno–prodajnom prostoru u Prijepolju posetiocima će biti predstavljen deo širokog asortimana pločastog i tapaciranog nameštaja, kao i deo partnerskog programa, a celokupna ponuda biće dostupna uz aktuelne akcijske popuste.
Kažu da su najsrećniji oni ljudi koji se mogu pohvaliti da imaju u svakom gradu po jednog prijatelja kod kojeg mogu da svrate, da im je to kao druga kuća, a iz kompanije Forma Ideale kupcima širom Srbije, brigom o njihovim potrebama, poručuju da im je cilj da budu sa Formom Ideale – kao kod kuće, zbog čega će ova kompanija nastaviti da se približava svojim kupcima širenjem prodajne mreže.
Promo tekst
"BIĆE TO NAJŽEŠĆA BORBA PROTIV KORUPCIJE, STUDENTIMA NE ZAMERAM NIŠTA" Predsednik Vučić: Izborićemo se za normalnu Srbiju, prelazne vlade neće biti