NASTAVAK DOMINACIJE: Adria Media Group apsolutni lider u digitalnom izdavaštvu, a Kurir najčitaniji već 51 mesec zaredom!
Adrija medija grupa nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu i započinje još jednu godinu na liderskoj poziciji, dok je Kurir najčitaniji srpski sajt već 51 mesec u nizu,
pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.
AMG lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Podaci iz januara pokazuju da je Adrija medija grupa po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u januaru, dobije se neverovatan broj – 670 godina i 332 dana, što je čak 5,8 miliona sati. To znači da smo za 74% ispred drugoplasiranog izdavača, a 132% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U januaru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 338 miliona stranica, što je za 84% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 193% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u januaru građani Srbije su preko 111 miliona puta posetili naše sajtove, što je 41% više od drugoplasiranog i 96% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/lifestyle i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti, žena/ lifestyle i sport.
Na Kuriru najduže zadržavanje i najveći broj otvorenih strana
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika, a Telegraf doseže nešto veći procenat samo u broju jedinstvenih korisnika.
Neverovatnih 51 mesec u nizu Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom januara otvorene više od 225 miliona puta, što je za 47% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 43% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku [1]
Kurir televizija i 2023. godinu započela kao najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Kurir televizija se prošle godine pozicionirala kao najgledaniji kolažni kablovski kanal u mrežama u kojima je dostupna, a sudeći po januarskim podacima, taj trend ostaje i u 2023. godini. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje pola miliona gledalaca na dnevnom nivou, a u godini za nama ostvarili smo najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir koji je prepoznatljiv po originalnom i kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i puno zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Lansiran portal Euractiv.rs
Naša medijska porodica postala je bogatija za još jednog značajnog člana kada je portal Mondo postao ekskluzivni partner EURACTIV mreže za Srbiju. Na ovaj način kompanija, kao kredibilan partner evropske mreže, omogućiće srpskoj javnosti da prati njihov sadržaj, a Briselu i evropskim medijima obezbeđivaće relevantne i kvalitetne vesti iz Srbije.
EURACTIV je specijalizovan za pitanja Evropske unije, a portal EURACTIV.RS nova destinacija našim građanima za važne informacije koje se tiču evropskog puta Srbije.
“EURACTIV će iz EU donositi najvažnije vesti, informacije i analize važne za Srbiju i region, a omogućiće i da se vesti iz Srbije i čitavog regiona čuju u EU. Izveštavaćemo objektivno, bićemo relevantni, postavljaćemo pitanja i donosićemo odgovore. Naša misija je da produbimo debate, kako unutar institucija tako i van njih, na činjeničan, konstruktivan i transparentan način”, poručila je Bojana Zimonjić Jelisavac, glavna urednica Monda.
Hvala na poverenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: smartlife.rs, lepaisrećna.rs, stvarukusa.rs, sensa.rs, wanted.rs, yumama.rs, glossy.rs, stil.rs, nationalgeographic.rs, elle.rs i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik sasomange.rs, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega