ADRIA MEDIA GROUP LIDER U DIGITALNOM IZDAVAŠTVU Kurir 53 meseca zaredom najčitaniji srpski sajt, a Kurir Stil vodeći ženski portal
Adria Media Group nastavlja apsolutnu dominaciju na srpskom tržištu zahvaljujući prvenstveno portalima Kurir, Mondo i Espreso, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji, pokazuju podaci Gemiusa*, koji predstavlja zvanično merenje čitanosti portala u Srbiji.
Počevši od marta Gemius podaci su prikazani u novom interfejsu, koji na još pregledniji način ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što pokazuje pravu snagu brendova, ali i publishera. Ukršteni podaci za ova dva parametra na još ubedljiviji način ilustruje koliko je Adria Media Group ispred svoje konkurencije. U toku prošlog meseca AMG ne samo da je ponovo bila rekorder po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica i broju poseta, već je 82,87% korisnika interneta u Srbiji provodilo po sat i 17 minuta mesečno na našim portalima, što je za 37% duže nego na sajtovima drugoplasirane medijske kuće.
Dakle, Adria Media Group je po svim parametrima i dalje daleko ispred konkurencije: prvi smo po broju jedinstvenih korisnika, broju otvorenih stranica, broju poseta i vremenu koje su korisnici proveli na našim sajtovima.
Adria Media Group (AMG) lider u digitalnom izdavaštvu u svim segmentima
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima AMG u martu, dobije se neverovatan broj – 577 godina i 307 dana, što je čak 5 miliona sati. To znači da smo za 65% ispred drugoplasiranog izdavača, a 106% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
AMG je na ubedljivo prvom mestu i po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U martu su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 293 miliona stranica, što je za 74% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 151% više u odnosu na trećeplasiranog.
AMG dominira i u broju poseta: samo u martu građani Srbije su preko 97 miliona puta posetili naše sajtove, što je 35% više od drugoplasiranog i 73% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Dominacija u kategorijama vesti, žena/lifestyle i sport
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije, AMG je lider u segmentima vesti, žena/ lifestyle i sport.
*AMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), AMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), AMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online)
Kurir daleko ispred svih domaćih sajtova
Grafikon koji pokazuje snagu sajtova u Srbiji, Izvor: Gemius*
Prema podacima zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, Kurir.rs je neverovatnih 53 meseca u nizu najčitaniji srpski sajt sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najlojalnijom publikom, koja se u proseku zadržala 1h i 6 min, što je u odnosu na Blic čak 46% više, a u odnosu na Telegraf 358% više.
Kurir je i u mesecu za nama potvrdio lidersku poziciju među domaćim sajtovima. Na Gemius listi Kurir se našao na prvom mestu po broju otvorenih stranica i ukupnom vremenu koje su čitaoci proveli na sajtu, dok Blic doseže nešto veći procenat u broju poseta i jedinstvenih korisnika, a Telegraf doseže nešto veći procenat samo u broju jedinstvenih korisnika.
Neverovatnih 53 meseca u nizu, Kurir je najčitaniji srpski portal sa ubedljivo najvećim brojem otvorenih stranica i najdužim vremenom zadržavanja korisnika na sajtu. Stranice Kurira su tokom marta otvorene više od 194 miliona puta, što je za 39% više od prvog sledećeg konkurenta, a građani Srbije su na njemu proveli čak 37% više vremena nego na sajtu prvog sledećeg konkurenta, što govori da Kurir ima najlojalniju publiku
ISTORIJSKI REKORD SAJTA KURIR STIL: Prvi izbor žena u Srbiji!
Kada je reč o ženskim portalima, Gemiusovi podaci pokazuju da se Kurir Stil pozicionirao kao vodeći sajt u Srbiji. U martu je, sa čak 2,2 miliona jedinstvenih korisnika, postavio svoj novi istorijski rekord.
Kurir televizija je i u martu 2023. godine najgledanija kolažna kablovska televizija u mrežama u kojima je dostupna
Kurir televizija i ove godine zadržava poziciju najgledanijeg kolažnog kablovskog kanala u mrežama u kojima je dostupna. Imamo najveći udeo u gledanosti i doseg koji premašuje 600 hiljada gledalaca na dnevnom nivou, a beležimo i najveći rast udela gledanosti (share) od svih kablovskih kanala.
Uspeh naše televizije rezultat je snage brenda Kurir, prepoznatljivog po kvalitetnom sadržaju koji odgovara na potrebe gledalaca, ali i činjenice da svakog radnog dana proizvedemo više od 9 sati originalnog programa, sa najboljim informativnim i mnogo zabavnog porodičnog sadržaja, kao i omiljenim serijskim i filmskim ostvarenjima.
Hvala na poverenju
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima grupe učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, National Geographic Srbija, Elle Srbija i drugi. Deo AMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite uspesima Adrija medija grupe: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
* Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi: https://rating.gemius.com/rs.
"VELIKA JE ČAST I ODGOVORNOST ŠTO SAM DANAS OVDE" Vučić u Azerbejdžanu: Pozivam sve velike sile da reše probleme u Ukrajini, na Bliskom istoku i svuda u svetu