WMG DIGITALNA MEDIJSKA KOMPANIJA BR. 1 Naši portali su glavni izvor informisanja za građane Srbije
WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 229,056 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 458,448 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju decembarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.
Najčitaniji smo i najposećeniji sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a naš medijski portfolio pokriva 86% internet korisnika u Srbiji.
Zahvaljujemo se svima koji svoje poverenje ukazuju našim portalima, na čelu sa Kurirom, Mondom i Espresom, koji se konstantno nalaze među top 10 sajtova u Srbiji.
Snaga medijskih grupacija
U januaru WMG ne samo da je ponovo bio rekorder po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 85.57% korisnika interneta u Srbiji provodilo po 1 sat i 20 minuta mesečno na našim portalima.
Snaga medijskih grupacija prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.
Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
Gemius grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji ilustruje dve ključne metrike, internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS), što na još bolji i pregledniji način prikazuje pravu snagu brendova, ali i medijskih grupacija. Sa ovako predstavljenim parametrima, još je očiglednije koliko je WMG ispred svoje konkurencije.
WMG lider na digitalu u svim segmentima
WMG je na ubedljivom prvom mestu po broju otvorenih stranica, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U januaru su posetioci naših internet izdanja otvorili preko 297 miliona stranica, što je za 69% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 126% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kada se sabere vreme koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u januaru, dobije se neverovatan broj – 589 godina i 214 dana, što je čak 5.2 miliona sati. To znači da smo za 60% ispred drugoplasiranog izdavača, a 83% u odnosu na trećeplasiranog izdavača.
WMG dominira i u broju poseta: samo u januaru građani Srbije su preko 107 miliona puta posetili naše sajtove, što je 52% više od drugoplasiranog i 71% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
WMG je digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji i po broju jedinstvenih korisnika
Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE I BIZNIS
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle i biznis. Najveći broj građana Srbije je u januaru kao glavni izvor informisanja izabrao WMG kao najrelevantniji izbor kada su najvažnije i najaktuelnije vesti u pitanju.
*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs), WMG Estrada/Zabava (Kurir Stars, Mondo Zabava, Espreso Showbiz, Ringier Estrada/Zabava (Blic Zabava, Puls Online, )WMG Biznis (Kurir Biznis, Smartlife, Euractiv), Ringier Biznis (Blic Biznis)
NOVE SASOMANGE NEKRETNINE
Oglasnik Sasomange, koji posluje u okviru WMG, je potpuno redizajnirao i tehnički i funkcionalno unapredio svoju sekciju Nekretnine. Od januara 2024. dostupne su nove funkcionalnosti koje u potpunosti zadovoljavaju potrebe kupaca, prodavaca i agencija koje posluju na tržištu nekretnina u Srbiji, jer se sva unapređenja zasnivaju na rezultatima opsežnih istraživanja i anketa sprovedenih sa više od 2000 korisnika i 20 agencija.
Tehnološki najnapredniji sajt za oglašavanje sa najvećim brojem oglasa za nekretnine, od samog osnivanja postavio se kao oglasnik koji se adaptira, razvija i raste u skladu sa tržištem. Sada redizajniran, tehnički i funkcionalno unapređen, izlazi u susret stvarnim, svakodnevnim zahtevima korisnika i u potpunosti zadovoljava njihove potrebe.
Sa odlučnošću da se korisnicima pruži vrhunsko iskustvo, preglednim, pojednostavljenim a obogaćenim formatom, nove funkcionalnosti Nekretnine Sasomange podigle su lestvicu očekivanja od online oglasnika na tržištu nekretnina.
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, Euractiv i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži konstantan rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima vama koji doprinosite našim uspesima: našim čitaocima i gledaocima, svim našim zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi
SANJAJTE VELIKE SNOVE, ČESTITAM VAM NA IZVRSNOSTI: Predsednik Vučić uručio ugovore mladim lekarima i tehničarima - Još osam doktora se vraća iz inostranstva