Telekom Srbija dobitnik potpunog Family Friendly Enterprise sertifikata
Foto: Telekom Srbija

Telekom Srbija dobitnik potpunog Family Friendly Enterprise sertifikata

Vesti -

Kompanija Telekom Srbija postala je nosilac potpunog Family Friendly Enterprise sertifikata nakon uspešne realizacije trogodišnjeg postupka kreiranja porodično odgovornih politika i primene benefita usmerenih na uspostavljanje veće ravnoteže između poslovnih obaveza i privatnog života zaposlenih.

Svečana ceremonija dodele ovog posebnog priznanja održana je u organizaciji konsultantske kuće Balance Company, a kompanijama je sertifikate uručila direktorka Kruna Gavović, koja je tom prilikom ukazala na važnost prepoznavanja značaja i investiranja u porodično i društveno odgovorne prakse poslovanja na našem tržištu.

Family Friendly Enterprise sertifikat je u ime Telekoma Srbija primio izvršni direktor za ljudske resurse Draško Marković, koji je izrazio zadovoljstvo uspehom kompanije u ispunjenju kriterijuma za potpunu sertifikaciju, kao i zahvalnost što je Telekom Srbija na taj način prepoznat kao jedna od kompanija koja je posvećena unapređenjima i inovacijama usmerenim u pravcu kreiranja humanijeg poslovnog okruženja i stvaranja uslova za povećanje kvaliteta života zaposlenih i njihovih porodica.

Kompanija je tokom trogodišnjeg ciklusa uvođenja Family Friendly Enterprise mera realizovala značajne inicijative sa ciljem stvaranja radnog okruženja koje zaposlenima pruža veću podršku i fleksibilnost u uspostavljanju dobrog balansa između poslovnih i privatnih obaveza, kao što su: proširenje kliznog radnog vremena, skraćeno radno vreme nakon porodiljskog odsustva, plaćeno odsustvo za polazak deteta u prvi razred osnovne škole i novčana pomoć za nabavku školske opreme, uvećana novčana pomoć za rođenje trećeg i svakog sledećeg deteta, korporativno volontiranje.

Zaposleni su izuzetno pozitivno odgovorili na ove inicijative kompanije, ističući pre svega uticaj uspostavljanja većeg balansa poslovnog i privatnog života na povećanje zadovoljstva poslom i osećanja pripadnosti i lojalnosti kompaniji.

„Mogućnost korišćenja kliznog radnog vremena je bitno uticala na moje upravljanje dnevnim rasporedom, a prilika za učešće u humanitarnim volonterskim aktivnostima kompanije me posebno nadahnula i učinila da se osetim ponosnim članom tima kompanije koja brine o potrebama svojih zaposlenih“ izjavila je Katarina Pantić, specijalista u ljudskim resursima Telekoma Srbija.

Telekom Srbija
foto: Telekom Srbija

„Izuzetno me je obradovala mera koja mi je omogućila da nakon isteka porodiljskog odsustva radim skraćeno radno vreme uz punu zaradu, te sam uz istu lakše savladala usaglašavanje roditeljskih obaveza i poslovnih zadataka, uz osećanje rasterećenja, znajući da ćemo i beba i ja mnogo manje vremena biti razdvojene u samom početku privikavanja na novi životni ritam. Kompaniji sam posebno zahvalna na ovom predivnom benefitu“, izjavila je Jelena Milosavljević, supervizor za Premium podršku korisnicima u Telekomu Srbija.

Kako dobrobit zaposlenih i njihovih porodica ostaje primarni cilj kompanije, ovo priznanje samo je još jedan pokazatelj da je Telekom Srbija na dobrom putu i pruža dodatnu motivaciju da se nastavi sa stalnim unapređenjima i postavljanjem novih standarda u ovom domenu poslovanja.

Promo

Prijavite se za kurir 5 priča
Naš dnevni izbor najvažnijih vesti

* Obavezna polja
track