WMG DIGITALNA MEDIJSKA KOMPANIJA BR. 1! Ubedljivi lider u kategorijama VESTI, SPORT I ŽENA/LIFESTYLE u novembru mesecu
WMG nastavlja sa apsolutnom dominacijom na srpskom tržištu i to sa 174,288 korisnika više od drugoplasirane, odnosno 347,712 više od trećeplasirane medijske grupacije, pokazuju novembarski podaci zvaničnog merenja čitanosti portala u Srbiji, koje sprovodi kompanija Gemius.
Medijska grupacija WMG je najčitanija, najposećenija, sa najangažovanijom i najlojalnijom publikom, a njen medijski portfolio pokriva čak 80,37% internet korisnika u Srbiji.
Zahvaljujemo se svim našim korisnicima na poverenju, a posebno onima koji redovno posećuju naše portale, kao što su Kurir i Mondo, koji se konstantno nalaze među TOP 10 sajtova u Srbiji
Snaga medijskih grupacija
WMG ne samo da je ponovo postavio odlične rezultate po broju otvorenih stranica, broju poseta i jedinstvenih korisnika, već je 80.37% korisnika interneta u Srbiji mesečno provodilo po 1 sat i 11 min na našim portalima.
Snaga medijskih grupacija najbolje je prikazana je na posebnom Gemius grafikonu koji ilustruje dve ključne metrike: internet reach i vreme provedeno na sajtu (graf: ATS). Ovaj grafikon na jasan i vizuelno pregledan način prikazuje pravi uticaj medijskih grupacija, a sa navedenim parametrima postaje još očiglednija razlika u prednosti koju WMG ima u odnosu na konkurenciju.
Grafikon koji pokazuje snagu medijskih grupacija u Srbiji, Izvor: Gemius*
WMG lider na digitalu u ključnim segmentima
WMG je i dalje lider u ključnim segmentima, sa ubedljivim prvim mestom po broju otvorenih stranica, poseta i jedinstvenih korisnika, i to sada već četvrtu godinu zaredom. U novembru mesecu, posetioci naših internet izdanja otvorili su preko 222 miliona stranica, što je za 26% više u odnosu na drugoplasiranog konkurenta, a čak 48% više u odnosu na trećeplasiranog.
Kada se saberu svi sati koje su građani Srbije proveli na sajtovima WMG u novembru, rezultat je neverovatan – ukupno 499 godina i 6 dana, odnosno 4,3 miliona sati. Ovi podaci, WMG stavljaju 34% ispred drugoplasiranog izdavača i 40% ispred trećeplasiranog.
WMG je takođe neprikosnoven i po broju poseta: samo u novembru naši sajtovi su zabeležili preko 89 miliona poseta, što je 27% više od drugoplasiranog konkurenta, a 34% više od trećeplasiranog na Gemius listi.
Kao digitalna medijska kompanija broj 1 u Srbiji, WMG takođe prednjači i po broju jedinstvenih korisnika.
Dominacija u kategorijama VESTI, SPORT, ŽENA/LIFESTYLE
Ako se posmatraju pojedinačno kategorije sadržaja, WMG je ubedljivi lider u najvažnijim segmentima: vesti, sport, žena/ lifestyle
*WMG News (Kurir (Hronika, Društvo, Planeta, Beograd, Politika, Srbija, Region), Mondo Info, Espreso (Vesti, Svet), Ringier News (Blic - Vesti (Hronika, Društvo, Svet, Beograd, Politika, Srbija, Vojvodina, Republika Srpska), WMG Sport (Kurir Sport, Mondo Sport, Espreso Sport), Ringier Sport (Sportal), AMG Žena/Lifestyle (Stil, Lepa i Srećna, Wanted, Sensa, Stvar ukusa, Yumama, Glossy, Elle), Ringier Žena/Lifestyle (Blic žena, Ana.rs).
HVALA NA POVERENJU!
Pored Kurira, Monda i Espresa, u izvanrednim rezultatima medijske divizije WMG učestvuju i naši specijalizovani brendovi: Smartlife, Lepa & Srećna, Stvar ukusa, Sensa, Wanted, Yumama, Glossy, Stil, Elle Srbija, EUpravo zato i drugi. Deo WMG porodice je i oglasnik Sasomange, koji beleži kontinuirani rast u broju oglasa i registrovanih korisnika.
Zahvaljujemo se svima koji svojim doprinosima čine naše uspehe mogućim: našim čitaocima i gledaocima, zaposlenima, klijentima i partnerima.
*Istraživanje gemiusAudience prati posećenost srpskih veb-stranica. U istraživanju učestvuje preko 100 srpskih internet sajtova, zbog čega je gemiusAudience postao standard u internet istraživanju i merenju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internet mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Evrope. Podaci ovog, za sada jedinog zvaničnog istraživanja posećenosti srpskih veb-stranica su uporedivi i javno dostupni na adresi https://e-public.gemius.com/rs