Radovima će biti obuhvaćene sve tri trake u smeru ka Obrenovcu, zatim rampa za ulazak na most, kao i saobraćajna traka preko parkinga iza Beogradskog sajma, koju su do sada koristila vozila javnog i teretnog saobraćaja

BEOGRAD - Na petlji „Radnička” od danas je izmenjen režim saobraćaja zbog početka rekonstrukcije Bulevara vojvode Mišića na strani Beogradskog sajma, saopšteno je iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Radovima će biti obuhvaćene sve tri trake u smeru ka Obrenovcu, zatim rampa za ulazak na most, kao i saobraćajna traka preko parkinga iza Beogradskog sajma, koju su do sada koristila vozila javnog i teretnog saobraćaja.

Zbog ovih radova saobraćaj iz grada ka Obrenovcu biće prebačen kod Ruske ulice na suprotni kolovoz, i u dve trake usmeren preko južnog vijadukta. Ovakav režim saobraćaja za smer ka Obrenovcu važiće naredne dve sedmice.

Otežan prolazak kroz Bulevar vojvode Mišića i Radničku očekuje vozače u suprotnom smeru ka centru grada, budući da će im do sredine sledeće sedmice na raspolaganju biti samo jedna traka preko južnog vijadukta. Ipak, vozači koji iz Obrenovca idu ka gradu moći će po prvi put da koriste još dve rampe kružnog toka, jednu za prelazak Mosta na Adi, a drugu za odlazak ka petlji „Hipodrom”.

Od sredine sledeće sedmice prolazak će biti nešto lakši, jer će saobraćaj ka gradu biti usmeren preko kružnog toka, kako bi se u vreme jutarnjeg špica omogućio prolazak ka gradu u dve trake.

Tokom ovih izmena pripremiće se za asfaltiranje i drugi, severni vijadukt u Radničkoj ulici. Ukoliko se sa dinamikom radova poklope i odgovarajuće vremenske prilike, asfaltiranje severnog vijadukta biće završeno za desetak dana, posle čega će i ova konstrukcija biti otvorena za saobraćaj. U tom trenutku će do kraja radova ostati da se završi rampa od Beogradskog sajma ka kružnom toku, kao i veza južnog vijadukta sa konstrukcijom preko reke Topčiderke. Ovi radovi bi trebalo da budu završeni sredinom novembra, a sitniji završni radovi će trajati do kraja ove godine.

Koristeći kružni tok i rampe, saobraćaj će se preko Radničke ulice i Bulevara vojvode Mišića razvijati u sva četiri pravca – ka Obrenovcu, Novom Beogradu, Banovom brdu i ka centru grada. Za slobodno odvijanje pešačkog i biciklističkog saobraćaja izgrađen je dovoljan broj liftova, stepeništa, trotoara i staza.

Petlja „Radnička” u tri nivoa povezuje Most na Adi, petlju „Hipodrom“ i Radničku ulicu od Beogradskog sajma do kompleksa „Jugopetrola”, kao i trasu beogradskog metroa. Ona predstavlja glavni deo južnog pristupnog puta mostu, a gradilište je sa jedne strane okruženo industrijskim kompleksom „Jugopetrola” i kompleksom Hipodroma, a sa druge se nalazi stambena zona Senjaka.

Petlja u svom trećem nivou u dužini od 365 metara predstavlja vijadukt sa dva puta dve saobraćajne trake, između kojeg se nalazi konstrukcija dvokolosečnog šinskog sistema sa stanicom.

Na drugom nivou nalazi se izdignuti kružni tok prečnika 40 metara sa dve saobraćajne trake, a osam silazno-uzlaznih rampi sa kružnog toka usmerava saobraćaj u svim pravcima. U okviru petlje je i nov nadvožnjak u Radničkoj ulici sa dva puta tri saobraćajne trake iznad postojeće železničke pruge na mestu nekadašnjeg „tobogana” i postojećeg podvožnjaka.

Iz Sekretarijata za saobraćaj saopštavaju da zbog ove izmene nema dodatnih promena u režimu rada vozila javnog gradskog prevoza, a i dalje je ukinuto stajalište „ Ruska” u smeru ka Banovom brdu.