PRUGOM 120 NA SAT: Pančevački most dobija drugi kolosek
Pančevački most će konačno dobiti i drugi kolosek, a o istom trošku biće završena i rekonstrukcija započeta pre pet godina. Radovi će biti finansirani iz ruskog kredita, a posao bi trebalo da bude završen 2016.
Iz JP "Železnice Srbije" kažu da su krajem maja potpisali ugovor s kompanijom "RŽD International" o realizaciji projekata modernizacije koji će se finansirati iz ruskog državnog izvoznog kredita vrednog 800 miliona dolara. Aneks broj 1 ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog kredita, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, potpisali su 14. juna ove godine.
- Deonica je dugačka 15 kilometara, a njenom modernizacijom i elektrifikacijom povećaće se propusna moć pruge, skratiće se vreme vožnje vozova i povećati njihova brzina na 120 kilometara na čas - ističu u ovom preduzeću.
- Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.
Ministarstvo građevinarstva i urbanizma odobrilo je 3. oktobra "Železnicama Srbije" građevinsku dozvolu, a početak radova na pomenutoj deonici očekuje se krajem ove ili početkom sledeće godine, odnosno čim stigne kredit. Za izbor izvođača radova zadužena je ruska železnička kompanija "RŽD International", a rok za završetak je oko dve i po godine, odnosno 824 dana od dana početka radova.
Ukupna vrednost izgradnje i elektrifikacije drugog železničkog koloseka na deonici Pančevački most - Pančevo Glavna je 69 miliona evra. Iz ruskog državnog kredita biće izdvojeno oko 60 miliona, dok će ostatak finansirati država Srbija.
NIMALO SE NISMO UPLAŠILI SILEDŽIJA, NE DAMO IM SRBIJU! Vučić se obratio građanima: Srbiju im nećemo dati nizašta na svetu, jer Srbiju volimo više od svega