Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš

Pančevački most će konačno dobiti i drugi kolosek, a o istom trošku biće završena i rekonstrukcija započeta pre pet godina. Radovi će biti finansirani iz ruskog kredita, a posao bi trebalo da bude završen 2016.

Iz JP "Železnice Srbije" kažu da su krajem maja potpisali ugovor s kompanijom "RŽD International" o realizaciji projekata modernizacije koji će se finansirati iz ruskog državnog izvoznog kredita vrednog 800 miliona dolara. Aneks broj 1 ugovora za modernizaciju srpskih železnica iz ruskog kredita, koji se odnosi na modernizaciju pruge Pančevački most - Pančevo Glavna, potpisali su 14. juna ove godine.

- Deonica je dugačka 15 kilometara, a njenom modernizacijom i elektrifikacijom povećaće se propusna moć pruge, skratiće se vreme vožnje vozova i povećati njihova brzina na 120 kilometara na čas - ističu u ovom preduzeću.

- Projekat obuhvata i rekonstrukciju postojećeg koloseka i infrastrukture u stanicama Krnjača, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš, uključujući i most preko reke Tamiš, dve stanice, dva stanična perona, jednu ukrsnicu, vučnu podstanicu Pančevo i ranžirnu stanicu Krnjača.

Ministarstvo građevinarstva i urbanizma odobrilo je 3. oktobra "Železnicama Srbije" građevinsku dozvolu, a početak radova na pomenutoj deonici očekuje se krajem ove ili početkom sledeće godine, odnosno čim stigne kredit. Za izbor izvođača radova zadužena je ruska železnička kompanija "RŽD International", a rok za završetak je oko dve i po godine, odnosno 824 dana od dana početka radova.

Ukupna vrednost izgradnje i elektrifikacije drugog železničkog koloseka na deonici Pančevački most - Pančevo Glavna je 69 miliona evra. Iz ruskog državnog kredita biće izdvojeno oko 60 miliona, dok će ostatak finansirati država Srbija.