Ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati Bus plus, kaže predsednik Privremenog organa Beograda

BEOGRAD - Prodaja markica za javni gradski prevoz i kontrola preći će pod okrilje grada, a sistem se više neće zvati Bus plus, kaže Siniša Mali.

"Sistem Bus plusa nije se pokazao operativnim zbog toga što se naplata karata poslednjih godinu dana drastično smanjila, a grad je samo prošle godine na ime subvencija isplatio GSP 7,5 milijardi dinara", kaže predsednik Privremenog organa Beograda.

"Naša ideja je da strani partner obezbedi uređaje koji su neophodni za njegovo funkcionisanje, a da prodaja markica ili kontrola pređu pod okrilje grada. I ne verujem da će se sistem više zvati Bus plus", navodi on. Povodom optužbi bivšeg gradonačelnika i lidera DS-a Dragana Đilasa da je vlada zaustavila projekat metroa, Mali kaže da to nije tačno i naveo da projekat nije spreman za realizaciju, kao što nije tačno da je obezbeđeno njegovo finansiranje.

"Istina je da je urađen idejni projekat za koji je novac osigurala Francuska i da su sve aktivnosti prošle godine, dok je Đilas vodio grad, zaustavljene. Čim sam imenovan formirali smo radnu grupu. Mislim da možemo da budemo spremni da izgradnja metroa počne sledeće godine. U međuvremenu, dobro ćemo pregledati Đilasov projekat koji ima 13 stanica, dok je recimo u Sofiji predviđeno sedam. Kako je moguće da u Bugarskoj izgradnja košta 360 miliona evra a kod njega mnogo više", upitao je Mali.

Govoreći o PKB-u, Mali je rekao da je u tom preduzeću zatečeno katastrofalno stanje. "Suočili smo se sa obavezama od 100 miliona evra prema bankama, državi, zaposlenima, poveriocima... U toku smo procesa konsolidacije preduzeća, pripremili smo akcioni i godišnji plan, stvari idu u dobrom pravcu. Trenutno ne razmišljamo o privatizaciji", naveo je Mali.