Sindikat je naveo da privatnici uglavnom rade u dve smene - od šest sati do 21 sat, za razliku od velikog dela vozila GSP "Beograd" koja iz garaža kreću u tri sata ujutro, a vraćaju se te u jedan sat posle ponoći zbog čega nema dovoljno vremena za pregled

BEOGRAD - Saobraćajni sindikat GSP upozorio je danas da je sve teže ispuniti red vožnje jer GSP "Beograd" nema dovoljan broj "solo-autobusa", te zato nema ni dovoljno vremena za pregled i održavanje.

Taj sindikat je naveo da Direkcija za javni prevoz ima različit odnos prema GSP-u i privatnim prevoznicima. Stanje u ispunjavanju reda vožnje "postaje sve kritičnije" jer GSP "Beograd" nema dovoljan broj "solo-autobusa" od kojih je veći proizveden još 2003. godine, te se više kvare, naveo je taj sindikat u saopštenju.

Sindikat je naveo da privatnici uglavnom rade u dve smene - od šest sati do 21 sat, za razliku od velikog dela vozila GSP "Beograd" koja iz garaža kreću u tri sata ujutro, a vraćaju se te u jedan sat posle ponoći zbog čega nema dovoljno vremena za pregled njihove tehničke ispravnosti. "Direkcija za javni prevoz, isto kao što čini GSP, u obavezi je i da kontroliše vremena polazaka vozila privatnih prevoznika", piše u saopštenju Saobraćajnog sindikata GSP.