Zbog predstojećeg reprograma duga, kada se očekuje povećani broj stranaka na šalterima i opterećenost radnih jedinica, korisnici će moći na jednostavan način, telefonskim pozivom, da dobiju odgovore na sva pitanja, bez čekanja. Svi telefoni biće dostupni za dobijanje opštih i personalizovanih informacija

BEOGRAD - JKP „Infostan” je radi postizanja efikasnije komunikacije sa korisnicima i predstojeće akcije reprograma duga otvorilo Kontakt centar sa tri telefonske linije.

Pored postojećih telefonskih brojeva radnih jedinica preduzeća, Kontakt centar će radnim danima odgovarati na pitanja korisnika upućena isključivo na brojeve 3954-414; 3954-420; 3954-423, saopštavaju iz „Infostana”.

JKP „Infostan” se odlučilo na ovakav korak kako bi korisnici u svakom trenutku mogli da dobiju informacije koje ih zanimaju, navodi se u saopštenju.

Zbog predstojećeg reprograma duga, kada se očekuje povećani broj stranaka na šalterima i opterećenost radnih jedinica, korisnici će moći na jednostavan način, telefonskim pozivom, da dobiju odgovore na sva pitanja, bez čekanja. Svi telefoni biće dostupni za dobijanje opštih i personalizovanih informacija.

Iz ovog preduzeća apeluju na sve korisnike koji budu želeli do dobiju konkretne podatke o svom računu i uplatama, da je neophodno da dostave operateru ident. broj korisnika i jedinstveni matični broj, kako bi se obavio precizan uvid u stanje.

Iz JKP „Infostan” podsećaju da pored Kontakt centra, svaka radna jednica na teritoriji centralnih gradskih opština ima brojeve telefona dostupne za korisnike, koji su istaknuti na internet-stranici preduzeća i na svakom računu koji stiže na kućne adrese.

Pored toga, za sve opšte informacije o računima za komunalne usluge građani mogu kontaktirati „Beokom servis”, pozivom na 0800-110-011 ili 011/3090-007.