Ako se i dalje ne budu kupovale karte, to je 400 miliona dinara manje u gradskom budžetu ili pet milijardi dinara na godišnjem novou. Zbog toga građani moraju da shvate da karta mora da se kupuje, kao što se plaća i bilo koja druga usluga, i da drugog izbora nema, ukazao je V.D. GSP Željko Milković

BEOGRAD - Akcija „Za bolji prevoz i život u Beogradu” uspešno je danas započeta na autobuskoj okretnici na Zelenom vencu, gde je Beograđanima prezentovano zašto je potrebno da plaćaju kartu.

– Menjanjem navika možemo da obezbedimo 300 novih autobusa, 20 tramvaja ili 160 kuća za poplavljene u Obrenovcu ili drugim krajevima Srbije – istakao je vršilac dužnosti direktora Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd” Željkko Milković.

On je podsetio da je GSP „Beograd” u prethodnih pet godina potpuno devastiran, da je zbog lošeg poslovanja prethodne gradske vlasti to preduzeće u dubiozi i da su ovo sada prvi koraci njegovog ozdravljenja.

zeljko-milkovic-prevoz-gsp-kupovoina-karata-beograd.jpg
Beoinfo 

– Ako se i dalje ne budu kupovale karte, to je 400 miliona dinara manje u gradskom budžetu ili pet milijardi dinara na godišnjem novou. Zbog toga građani moraju da shvate da karta mora da se kupuje, kao što se plaća i bilo koja druga usluga, i da drugog izbora nema – ukazao je Milković.

On je najavio da će zimski red vožnje, koji počinje 1. septembra, biti redukovan za 10 odsto, zbog nedostatka sredstava. Ukoliko se ovakva situacija nastavi, GSP će, prema njegovim rečima, biti prisiljen da pravi i veće redukcije.

– To znači veće gužve i više nervoze među putnicima. Mislim da to nikome nije potrebno. Takođe, od prvog septembra biće pojačana kontrola karata u prevozu, jer je ovakvo stanje neodrživo. A mi ne smemo da dozvolimo da se desi kolaps ovako važnog sistema – istakao je Milković.

On je istakao da je ubuduće neophodno da svi korisnici GSP-a validiraju, kako bi sistem bolje funkcionisao, i upozorio da će u suprotnom kartica biti blokirana, a ponovno uspostavljanje će morati dodatno da se plati. Takođe je najavio i da novi tarifni sistem treba da zaživi od 1. janura 2015. godine.