Novo rukovodstvo za kratko vreme je ostvarilo velike uštede jer su iz poslovanja izbačene sve PR agencije, advokatske i slične usluge koje nemaju veze sa poslovanjem preduzeća. Cena karata neće se menjati, ali ona mora da se plaća

BEOGRAD - Gradski menadžer Goran Vesić izjavio je danas da će nova gradska vlast i rukovodstvo GSP zaustaviti svaki nezakonit odliv sredstava iz tog preduzeća, ukazavši da je jedan od bivših direktora predvideo da se samo Fudbalskom klubu Polet uplati osam miliona dinara.

Taj direktor je, kako je pojasnio, uputio dopis dobavljačima GSP da doniraju sredstva za taj klub.

- To je skandal i ovom prilikom želim da poručim svim dobavljačima da je taj dopis nezakonit, i da ne treba to da rade. Direktor GSP ih je, takođe pismenim putem obavestio čime smo pokazali da smo odgovorna gradska vlast koja ne želi da se ni jedan dinar iz GSP-a odliva za neke stvari koje nemaju veze sa gradskim prevozom – istakao Vesić.

On je, takođe rekao da je novo rukovodstvo GSP-a, za kratko vreme ostvarilo velike uštede, jer su iz poslovanja izbačene sve PR - agencije, advokatske i slične usluge koje nemaju veze sa poslovanjem preduzeća.
Gradski menadžer je potvrdio da se neće menjati cena karte u gradskom prevozu, ali da ona mora plaćati jer se više od 60 odsto građana vozi besplatno, što je neodrživo.

On je naglasio da se najavljene mere od prvog septembra, a koje se odnose na pojačanu kontrolu karata, obaveznu validaciju i optimizaciju prevoza, upravo i sprovode da ne bi došlo do povećanja cene karata i smanjenja subvencija za određene kategorije stanovništva.

Sada je moguće, prema njegovim rečima, kuputi dnevnu ili vremensku kartu, dok se od nove godine očekuje novi tarifni sistem, na čijoj izradi se radi sa Saobraćajnim fakultetom u Beogradu, i koji treba da donese novine i mogućnost uštede kod građana.

- Prema novom tarifnom sistemu, prevoz u Beogradu će biti podeljen u više zona i to će omogućiti korisnicima javnog prevoza da kupuju mesečnu kartu za jednu, dve ili više zona. Ako već tražimo od građana da kupuju kartu - da bi prevoz bio kvaliteniji, čistiji i efikasniji - potrebno im je ponuditi više opcija, da racionalnije koriste prevoz i osvare određene uštede. Ali je glavna poruka da svaka od tih karata mora biti plaćena – istakao je gradski menadžer.

On je najavio da će se povećanjem prihoda i omogućiti bolja usluga.
- Nadam se da ćemo već od naredne godine moći da imamo i prve električne autobuse u Beogradu, poput svetskih metropola. Takođe je prioritet i nabavka novih standardnih autobusa, ali od domaćih proizvođača, kao što je Ikarbus – najavio je gradski menadžer.

Kada je reč najavljenom smanjenju vozila, Vesić je precizirao da je reč optimizaciji, ali da ona neće uticati na kvalitet usluge, jer se taj broj u špicevima neće menjati, čak će biti i pojačan. Prema njegovim rečima, decenijama nije bilo organizovanog brojanja putnika zbog čega su neka vozila, čak i u vreme špiceva išla poluprazna.

– Takođe, GSP je pripremio rezervne autobuse koji će biti spremni da uskoče na one linije gde se pokaže potreba, kako se ne bi pravile gužve i građani dobili prevoz kakav i zaslužuju. Grad upravo sprovodi i javnu nabavku za kamere koje će biti postavljene u svim vozilima javnog prevoza, kako bi se putnici ali i vozači osećali bezbedno – zaključio je Vesić.

(Beoinfo/Pink)